دوشنبه 2 مهر 1403

درهای خروج باز شد / جدایی گروهی در رئال مادرید!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
درهای خروج باز شد / جدایی گروهی در رئال مادرید!

رئال مادرید در ماه ژوئن، تاکنون جدایی چهار بازیکن را تایید کرده است.

به گزارش ورزش سه، طی یک ماه اخیر همانطور که پیش بینی هم میشد و در رسانه ها بارها در خصوص آن صحبت های زیادی مطرح شده بود در نهایت، کریم بنزما، ادن هازارد، مارکو آسنسیو و ماریانو دیاز، از رئال جدا شدند.

مادریدی‌ها در مدت کوتاهی پس از اعلام جدایی این چهار بازیکن توانستند در مدت کوتاهی فران گارسیا، براهیم دیاز، جود بلینگام و خوسلو را به خدمت بگیرند تا پروسه نقل و انتقالات باشگاه به نوعی آغاز شود.

این در حالی است که مدیران لوس بلانکوس موفق شدند با لوکا مودریچ، ناچو، تونی کروس و دنی سبایوس تمدید کنند تا هواداران لااقل یک فصل دیگر شاهد نمایش شماره ده و هشت محبوب خودشان باشند.

آنچنان که موندو دپورتیوو گزارش داده است، در خروجی باشگاه سفیدپوش به هیچ وجه بسته نیست و آندره لونین (دروازه‌بان)، خسوس وایخو، فرلان مندی و آلوارو اودریوزولا نیز در مسیر جدایی از رئال به سر می‌برند. بازیکنانی که در فصل اخیر هیچگاه نتوانستدد رضایت خاطر کارلو آنچلوتی را به دست بیاورند.

خبر اصلی مربوط به روزنامه آ. اس است که آلوارو اودریوزولا را اولین خروجی قطعی بعدی رئال می‌داند و به نظر می‌رسد او این شانس را دارد که به یوونتوس برود و در آنجا خود را پیدا کند.

اودریوزولا در فصل گذشته تنها 6 بازی برای رئال انجام داد. این بازیکن تا سال 2024 با رئال قرارداد دارد و لوس بلانکوس تسهیلاتی را برای جدایی احتمالی او فراهم خواهد کرد.

درهای خروج باز شد / جدایی گروهی در رئال مادرید! 2