جمعه 14 اردیبهشت 1403

درویش: شاید گل‌محمدی نخواسته در تیم ملی باشد؛ در هر دو جام مدعی هستیم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
درویش: شاید گل‌محمدی نخواسته در تیم ملی باشد؛ در هر دو جام مدعی هستیم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، رضا درویش پس از برتری سه بر صفر سرخپوشان برابر نفت مسجدسلیمان در هفته بیست و یکم لیگ برتر، اظهار داشت: بازی خوب و پر هیجانی بود. یکی دو صحنه نامناسب در بازی رخ داد که در یکی از آن‌ها سنت‌های جوانمردی رعایت نشد. حُسن ورزش احیای سنت‌های جوانمردی است و، چون بازی را با اقتدار بردیم این را گفتم. بازیکنان عملکرد خوبی داشتند و از همه آن‌ها تشکر می‌کنم که...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، رضا درویش پس از برتری سه بر صفر سرخپوشان برابر نفت مسجدسلیمان در هفته بیست و یکم لیگ برتر، اظهار داشت: بازی خوب و پر هیجانی بود. یکی دو صحنه نامناسب در بازی رخ داد که در یکی از آن‌ها سنت‌های جوانمردی رعایت نشد. حُسن ورزش احیای سنت‌های جوانمردی است و، چون بازی را با اقتدار بردیم این را گفتم. بازیکنان عملکرد خوبی داشتند و از همه آن‌ها تشکر می‌کنم که بازی خوبی انجام دادند. امیدوارم در کورس قهرمانی به جایگاهی که باید داشته باشیم، برسیم.

وی در مورد غیبت‌های گل‌محمدی در نشست خبری گفت: این یک تصمیم شخصی است و به مربی ربط دارد. حتما سرمربی مساله‌ای داشته که نیامده و اینگونه صلاح می‌بیند. همه اعضای کادرفنی در بحث فنی شریک هستند و به همین خاطر شاید او صلاح می‌بیند که در هر نشست یکی از دستیارانش بیاید تا مردم بیشتر این کار گروهی را ببینند.

مدیرعامل پرسپولیس درمورد اینکه آیا حساب باشگاه بسته است؟، تصریح کرد: در خصوص یکی از پرونده‌هایی که موجب بسته شدن حساب باشگاه بود، کار‌های اجرایی‌اش انجام شده است و ما پیش می‌رویم تا حساب‌ها را باز کنیم. مشکلاتی مانند مالیات و بیمه هم وجود دارد.

درویش در مورد اینکه غیبت‌های گل‌محمدی به مشکلات مالی باشگاه باز می‌گردد، گفت: اصلا چنین چیزی نیست و باشگاه وظایفش را انجام داده است. اگر اینگونه بود او حتما به باشگاه مشکلات را منعکس می‌کرد. این حرف‌ها را افرادی مطرح می‌کنند که می‌خواهند پرسپولیس را به حاشیه بکشند، چون تیم روند خوبی را در پیش گرفته است.

وی در پاسخ به این پرسش که وصول مطالبات باشگاه از کنفدراسیون فوتبال آسیا به کجا رسید؟ تصریح کرد: با فدراسیون فوتبال مکاتبه شد و کمتر از یک‌ماه دیگر امیدواریم به این پول برسیم. سه میلیون و چهارصدهزار دلار از AFC می‌خواهیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در رابطه با غیبت گل‌محمدی در بین گزینه‌های هدایت تیم ملی گفت: از این موضوع مطلع نیستم. شاید خود گل‌محمدی دوست نداشته باشد، اما قرار است پیگیری کنیم تا ببینیم علتی دارد که نام او نیست؟ همانطور که می‌دانید پرسپولیس در کورس قهرمانی است و فدراسیون باید این موضوع را بداند.

وی افزود: ما نمی‌توانیم موافقت کنیم گل‌محمدی هم در تیم ملی باشد و هم پرسپولیس. در لیگ و جام حذفی گزینه اول قهرمانی هستیم و خود گل‌محمدی هم، چون می‌داند که تیمش در چه مرحله حساسی قرار دارد، از قبل شاید اعلام کرده که نمی‌تواند در تیم ملی باشد.

درویش در مورد سهم باشگاه از تبلیغات محیطی گفت: در این خصوص سهم باشگاه پرداخت نشده است. بخشی از این پول در اختیار خودمان است و با توجه به قرارداد نباید از سازمان لیگ چیزی بگیریم.

وی در مورد اینکه باشگاه پرسپولیس برای بازی با سپاهان در لیگ برتر خواهان استفاده از تمام ظرفیت ورزشگاه است، گفت: صحبت من این بود که چگونه ممکن است، شرایط دو تیم لیگ برتری برای استفاده از جایگاه‌ها، متفاوت باشد. اول به ما گفتند 30 درصد و بعد پایین و بالا کردند. اگر هوادار نباشد بیشتر شبیه پلی‌استیشن بازی کردن است، اما صحبت من این است اگر ظرفیتی است برای همه تیم‌ها یکسان باشد. دیروز نامه زدیم و درخواست کردیم با توجه به اینکه میزبان هستیم از حداکثر ظرفیت استفاده کنیم.

انتهای پیام /