جمعه 21 اردیبهشت 1403

درگیری ستاره بارسا با هوادار جلوی باشگاه (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
درگیری ستاره بارسا با هوادار جلوی باشگاه (عکس)

اینیگو مارتینز، مدافع بارسلونا، بعد از تمرین اخیر این تیم از ماشین خود پیاده شده و با یک هوادار که به او توهین کرده بود درگیر شد.

به گزارش "ورزش سه"، اینیگو مارتینز، مدافع اسپانیایی بارسلونا، امروز در شهر بارسلون جنجال به پا کرد. این بازیکن بارسا بعد از شرکت در تمرین زیر نظر ژاوی در حال خروج از مجموعه خوان گامپر بود که در خیابان مقابل این مجموعه با یک هوادار درگیر شد.

اینیگو مارتینز به محض خروج از مجموعه تمرینی باشگاهش ماشین خود را متوقف کرده و با قیافه عصبانی از ماشین بیرون آمد و به سراغ یکی از هواداران رفت. یکی از افراد حاضر در محل با تلفن همراه خود از صحنه فیلمبرداری کرده و انتشار این تصویر باعث شده حرکت اینیگو مارتینز با انتقادهای زیادی مواجه شود.

از صحبتهای اینیگو که در این فیلم شنیده می‌شود اینطور به نظر می‌رسد که هوادار جوان بارسا در کنار خیابان او را احمق خطاب کرده و همین اینیگو را به شدت عصبانی کرده است.

مارتینز با قیافه برافروخته به سمت این هوادار رفت و گفت:" آخرین باری باشد که به من می‌گویی احمق. آخرین بار. آخرین باری باشد که به من توهین می‌کنی. شنیدی یا نه؟ آخرین بار".

این اولین بار نیست که بازیکنان بارسا با هواداران خودشان درگیر می‌شوند. ساموئل اومتیتی زمانی که بازیکن بارسا بود هم در حرکتی مشابه با اینیگو مارتینز از ماشین خود بیرون آمده و با هواداران درگیر شد. حتی لیونل مسی، آنتونی گریزمان و ریکی پوچ هم سابقه درگیری لفظی با هواداران در مقابل مجموعه تمرینی باشگاه را دارند.

درگیری ستاره بارسا با هوادار جلوی باشگاه (عکس) 2
درگیری ستاره بارسا با هوادار جلوی باشگاه (عکس) 3
درگیری ستاره بارسا با هوادار جلوی باشگاه (عکس) 4