سه‌شنبه 1 خرداد 1403

در آرژانتین به بچه‌ها پستانک و توپ فوتبال می‌دهند / دیبالا: من گلادیاتورم، در زندگی قبلی‌ام حتما رمی بودم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
در آرژانتین به بچه‌ها پستانک و توپ فوتبال می‌دهند / دیبالا: من گلادیاتورم، در زندگی قبلی‌ام حتما رمی بودم!

پائولو دیبالا در مصاحبه‌ای که او را در رم محبوب‌تر خواهد کرد گفت احساس می‌کند در زندگی قبلی‌اش رمی بوده و امیدوار است سالها در ایتالیا بازی کند.

به گزارش "ورزش سه"، پائولو دیبالا در باشگاه آ اس رم با چنان سرعتی در مسیر محبوبیت پیش می‌رود که بعید نیست به زودی به یکی از محبوب‌ترین‌های تاریخ جالوروسی تبدیل شود.

مهم‌ترین نقش را در این محبوبیت، آمادگی خارق‌العاده و عملکرد خیره‌کننده او در این فصل داشته است. عملکردی که از زمان نشستن دانیله ده‌روسی روی نیمکت رم بهتر هم شده است. دیبالا در دوران ده‌روسی تا اینجا در 2 بازی 4 گل به ثمر رسانده و نشان داده در حال حاضر شاه‌مهره جالوروسی است.

اما دیبالا امروز نشان داد بیرون از مستطیل سبز هم راه وارد شدن به دلهای ایتالیایی‌ها و هواداران رم را بلد است. او خودش را شیفته فرهنگ ایتالیا و به خصوص رم معرفی کرد و در سیگنالی مهم به هواداران گفت امیدوار است سالهای سال در این کشور بماند و بازی کند.

دیبالا در این مصاحبه گفت:" من همیشه به امپراتوری رم علاقه‌مند بودم و هر چیزی به رمی‌ها مربوط می‌شد را دنبال می‌کردم. فکر کنم در زندگی قبلی‌ام رمی بوده‌ام. رم جادویی است. بچه که بودم وقتی در آرژانتین فیلمهای مربوط به رم را می‌دیدم عاشق آن فرهنگ و آن آدمها بودم. اولین روزی که به ایتالیا آمدم و وارد شهر رم شدم انگار به رویایم رسیده بودم".

ستاره آرژانتینی رم در ادامه گفت:" فوتبال هم رویای خیلی بزرگ من بوده و هست. اگر بگویم از وقتی به دنیا آمدم با فوتبال بزرگ شده‌ام اغراق نکرده‌ام. حتما شنیده‌اید که می‌گویند در آرژانتین وقتی بچه‌ای به دنیا می‌آید اولین چیزهایی که به او می‌دهند پستانک و توپ فوتبال است. در کنار فوتبال عشق دیگر من از بچگی سینما بود و یک فیلم به خصوص که عاشقش بودم و بارها و بارها تماشایش کردم گلادیاتور بود. کولوسیوم (محل برگزاری نبردهای گلادیاتوری در رم باستان) یکی از زیباترین استادیومهای دنیا بوده. اگر می‌شد آنجا فوتبال بازی می‌کردیم چه کیفی می‌داد".

در آرژانتین به بچه‌ها پستانک و توپ فوتبال می‌دهند / دیبالا: من گلادیاتورم، در زندگی قبلی‌ام حتما رمی بودم! 2
در آرژانتین به بچه‌ها پستانک و توپ فوتبال می‌دهند / دیبالا: من گلادیاتورم، در زندگی قبلی‌ام حتما رمی بودم! 3