جمعه 30 شهریور 1403

در آستانه دو بازی مهم با میلان و اودینزه / بازگشت یک مصدوم رم: سردار همچنان در ابهام

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
در آستانه دو بازی مهم با میلان و اودینزه / بازگشت یک مصدوم رم: سردار همچنان در ابهام

با وجود بازگشت جان‌لوکا مانچینی به تمرین‌های رم، حضور سردار آزمون در دو بازی پیش‌روی جالوروسی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش "ورزش سه"، رم امشب در یک جدال بزرگ اروپایی باید به مصاف میلان رفته و یکشنبه در سری آ با اودینزه دیدار کند. امروز در آستانه این دو بازی خبر خوبی به دانیله ده‌روسی رسید و یکی از مصدوم‌های جالوروسی در اختیار کادر فنی قرار گرفت.

رم در حالی امشب در بازی رفت یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا در سن‌سیرو به مصاف میلان می‌رود که بعد از پیروزی در دربی پایتخت مقابل لاتزیو روحیه مضاعف پیدا کرده است. خبر خوبی که ده‌روسی امروز دریافت کرد این بود که جان‌لوکا مانچینی امشب می‌تواند مقابل میلان به میدان برود.

مانچینی در بازی قبلی مقابل لاتزیو آسیب دیده بود و به همین علت تمرینهای روزهای گذشته را از دست داد. میلان و ده‌روسی نگران غیبت او در بازی امشب مقابل میلان و یکشنبه مقابل اودینزه بودند اما امروز خیال‌شان از بابت این ستاره راحت شد.

دومین ستاره‌ای‌ای که غیبتش در رم احساس می‌شود سردار آزمون است. آزمون از اردوی تیم ملی ایران با مصدومیت به رم برگشته و رسانه‌های ایتالیایی در تازه‌ترین گزارش‌های خود می‌گویند حضور آزمون در دو بازی پیش روی رم همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

بر اساس گزارش‌ها آزمون همچنان به همراه فیزیوتراپ جالوروسی به تمرین انفرادی مشغول است و در نتیجه نرسیدن او به بازی امشب قطعی به نظر می‌رسد. باید دید آیا سردار به بازی با اودینزه در روز یکشنبه خواهد رسید؟

در آستانه دو بازی مهم با میلان و اودینزه / بازگشت یک مصدوم رم: سردار همچنان در ابهام 2
در آستانه دو بازی مهم با میلان و اودینزه / بازگشت یک مصدوم رم: سردار همچنان در ابهام 3