چهارشنبه 18 مهر 1403

در انتظار اولین بازی رسمی؛ / جدیدترین چهره اردوی تیم ملی، خجالتی و امیدوار

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
در انتظار اولین بازی رسمی؛ / جدیدترین چهره اردوی تیم ملی، خجالتی و امیدوار

محمدمهدی زارع در اردوی فیفادی مهرماه برای اولین مرتبه حضور در جمع بازیکنان تیم ملی را تجربه می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد بی‌نقص گل گهر در خط دفاعی سبب شده تا بازیکنان دفاعی این تیم مورد توجه قرار بگیرند و در این بین، یک بازیکن به صورت ویژه‌تر توسط کادر فنی تیم ملی رصد شده است؛ محمدمهدی زارع بازیکن 21 ساله و 192 سانتی‌متری که در قلب خط دفاعی بازی می‌کند و زوج اندونگ است.

گل گهر با دریافت تنها یک گل در 6 مسابقه بهترین خط دفاعی لیگ برتر به‌شمار می‌رود. این در حالی است که شاگردان تارتار در بازی اول مقابل ملوان در انزلی با یک گل باختند و سپس در 5 بازی موفق به کلین‌شیت شدند. نکته قابل توجه اینکه در هفته اول مسیح زاهدی زوج اندونگ در قلب خط دفاعی این تیم بود و مصدومیت این بازیکن فرصتی به زارع برای حضور در ترکیب اصلی داد که این مدافع جوان شیرازی به بهترین شکل از آن سود برده است.

زارع دو فصل پیش بازیکن امیدهای استقلال بود و با برهانی درخشید و مورد توجه ساپینتو هم قرار داشت، اما زیر نظر امید روانخواه در پارس جنوبی جم فرصت بازی در لیگ یک را پیدا کرد و در این فصل هم نظر تارتار به او جلب شد و به گل گهر پیوست.

زارع که در آغاز یک مسیر سخت و دشوار قرار دارد، در اردوی جدید تیم ملی نامی ویژه به‌شمار می‌رود و تنها بازیکنی است که پیش‌تر در اردوها نبوده. او هم بی‌شک به‌مانند نفرات جوان دیگر مثل آریا یوسفی و حسین‌نژاد و قربانی که چند ماه پیش اولین حضور خود را تجربه کردند، حال و هوای متفاوتی نسبت به سایرین دارد و احتمالا کمی هم در مقابل بزرگترهای تیم معذب خواهد بود.

تیم ملی دو بازی سرنوشت‌ساز مقابل ازبکستان و قطر در پیش دارد که هنوز محل برگزاری دیدار برابر قطر مشخص نیست و باید دید در نهایت در کدام استادیوم و با چه نفراتی تیم ملی مقابل حریفان خود قرار می‌گیرد.

احتمالا دراین اردو به زارع بازی نرسید، اما او می‌تواند امیدوار باشد که با ادامه روند خوبی که خودش و تیمش در لیگ دارند، به اردوهای آتی دعوت شود و رفته رفته آماده اولین بازی رسمی با پیراهن ملی شود.