دوشنبه 7 آبان 1403

در انتظار بدترین استقبال سال از بازی بارسلونا

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
در انتظار بدترین استقبال سال از بازی بارسلونا

پیشبینی کرده اند که امشب از بازی بارسلونا برابر آلمریا استقبال زیادی نشود و شاهد کمترین تماشاگر در سال 2023 در مونتجوئیک باشیم.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از اسپورت، بازی بارسا و اتلتیکو در 3 دسامبر، بازی با کمترین تماشاگر در مونتجوئیک بود و فقط 34568 تماشاگر در ورزشگاه حاضر بودند. یک شب سرد، ساعت بد بازی قبل از روز کاری و مسائلی دیگر علیه هواداران برای رفتن به مونتجوئیک بود.

امشب بارسا - آلمریا می تواند بدترین رکورد حضور تماشاگر را در ورزشگاه مونتجوئیک ثبت کند. این واقعیت که بازی در یک روز میان هفته برگزار می شود، ساعت بد بازی (19 به وقت محلی)، دمای پایین هوا و این که میهمان آخرین تیم رده بندی لیگ است، می تواند هواداران بارسا را برای رفتن به مونتجوئیک با تردید مواجه کند.

تا به اینجا بهترین استقبال از بازی برابر رئال شده که 50112 نفر در ورزشگاه حاضر بودند. در بازی دوستانه مقابل تاتنهام در جام خوان گامپر، تعداد تماشاگران 35224 تماشاگر بود که بیشتر از تعداد تماشاگران ثبت شده در مقابل اتلتیکو بود. حتی تیم زنان بارسا در 19 نوامبر و در ال کلاسیکو برابر رئال مادرید (5-0) 38707 تماشاگر را در ورزشگاه جمع کرد.

در انتظار بدترین استقبال سال از بازی بارسلونا 2