دوشنبه 9 مهر 1403

در در مراسمی باشکوه در توسکانی / بوفون رسما ازدواج کرد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
در در مراسمی باشکوه در توسکانی / بوفون رسما ازدواج کرد

جان‌لوئیجی بوفون در 46 سالگی ازدواج کرد و بسیاری از اسطوره‌های فوتبال ایتالیا در مراسم عروسی او فرصتی برای تجدید دیدار پیدا کردند.

به گزارش "ورزش سه"، جان‌لوئیجی بوفون، ستاره سابق فوتبال ایتالیا و باشگاه یوونتوس که مدتی است بازنشسته شده و به عنوان یکی از مسئولان تیم ملی کشورش فعالیت می‌کند امروز در 46 سالگی رسما ازدواج کرد.

بوفون و ایلاریا دی‌آمیکو در سال 2015 در یک مراسم با هم آشنا شده بودند و بعد از 9 سال تصمیم به ازدواج گرفتند تا زندگی مشترک‌شان را شروع کنند. آنها در سال 2017 نامزده شده بودند. این دومین ازدواج جان‌لوئیجی بوفون است.

مراسم ازدواج بوفون که در توسکانی برگزار شد بهانه‌ای بود که بسیاری از اسطوره‌های فوتبال ایتالیا و به خصوص باشگاه یوونتوس دور هم جمع شده و دیداری تازه کنند. آندره‌آ بارزالی، لئوناردو بونوچی و جورجو کیه‌لینی از جمله مهمانان مراسم ازدواج همبازی سابق‌شان بودند.

لوچانو اسپالتی، سرمربی تیم ملی ایتالیا هم در مراسم حاضر بود. از دیگر همکاران فعلی او گابریله گراوینا رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا و بسیاری از ستاره‌های دنیای ورزش و سینما و موسیقی ایتالیا هم دیگر مهمانان ازدواج جی‌جی بوفون بودند.

در در مراسمی باشکوه در توسکانی / بوفون رسما ازدواج کرد 2