دوشنبه 24 اردیبهشت 1403

در زمان درست، مربی معرفی می‌شود / کل آلمان درگیر بایرن: اصلا تعجب نمی‌کنم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
در زمان درست، مربی معرفی می‌شود / کل آلمان درگیر بایرن: اصلا تعجب نمی‌کنم

مدیر ورزشی بایرن گفت تعجب نمی کند همه آلمان این روزها درگیر انتخاب جانشین توماس توخل شده و وعده داد در زمان درست مربی جدید معرفی خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، بایرن دیروز برد و با چهارمین پیروزی متوالی به بازی حساس نیمه نهایی لیگ قهرمانان برابر رئال رسید. فرانکفورت دیروز قربانی انگیزه بالای بایرن شد و با شکست 2-1 آلیانز را ترک کرد.

بایرن در حالی که همچنان به دنبال جانشین توخل برای فصل بعد است، حالا باید برای رئال آماده شود.

مکس ایبرل، مدیر ورزشی بایرن، در مورد این بازی گفت: «پیروزی برابر فرانکفورت، بهترین روش برای آماده شدن بود و ما با روحیه به رئال رسیدیم.»

بعد از بازی در رختکن صدای موزیک بلند بود و توماس توخل با بازیکنانش این برد را جشن گرفت. فضای رختکن پرشور و هیجانی بود و صدای خنده به گوش می رسید.

توخل در نشست خبری خود به این مسئله اشاره کرد:«بله، باید اینطور باشد. این هم یک روش واکنش به پیروزی هاست.»

با این حال فضای پیرامون بایرن قبل از بازی تحت تاثیر مصاحبه عجیب و تند اولی هوینس علیه توخل بود. رئیس افتخاری گفته بود توخل شرایط بهبود و پیشرفت بازیکنان جوان تیم را ندارد که با واکنش منفی توخل و چند اسطوره باشگاه همراه شد.

ایبرل در این رابطه گفت: «آنها دو مرد بالغ و بزرگ هستند که در زندگی خود به موفقیت های بزرگی دست یافته اند. لازم نیست کاری انجام دهیم. آنها خودشان این وضع را جمع و جور می کنند و بعد همه تمرکز روی بازی با رئال خواهد رفت.»

همچنین تصمیم انتخاب مربی برای فصل آینده که هنوز معلق است. رالف رانگنیک که در حال حاضر در تیم ملی اتریش حضور دارد، گزینه اول است اما بایرن همچنان منتظر است تا سرمربی سابق لایپزیش پاسخ مثبت دهد.

ایبرل به طور غیرمستقیم مذاکره با رانگنیک را تأیید کرد و گفت: «خیلی چیزها نوشته می شود و گمانه زنی های زیادی وجود دارد. برای من در حال حاضر این یک مسئله ملی است. بالاخره چه کسی و چه زمانی مربی جدید معرفی خواهد شد؟ کریستوف فروند (رئیس) و من این کار را در آرامش انجام می دهیم. اگر به نتیجه برسیم و چیزی برای گزارش دادن وجود داشته باشد، اعلام خواهیم کرد. بایرن باشگاهی است که یک کشور را درگیر می کند. به همین دلیل هر دو ساعت یه شایعه منتشر می شود. این بایرن مونیخ است و از این شرایط تعجب نمی کنم.»

در زمان درست، مربی معرفی می‌شود / کل آلمان درگیر بایرن: اصلا تعجب نمی‌کنم 2