دوشنبه 2 مهر 1403

در صورت مصدومیت حداقل 4 ماهه / به این شرط: بارسا می‌تواند برای تراشتگن جانشین بخرد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
در صورت مصدومیت حداقل 4 ماهه / به این شرط: بارسا می‌تواند برای تراشتگن جانشین بخرد!

در صورتی که مصدومیت مارک آندره تراشتگن حداقل چهار ماه طول بکشد، لالیگا محدودیت‌های بارسلونا را برای خرید بازیکن کاهش می‌دهد.

به گزارش "ورزش سه"، مارک آندره تراشتگن، دروازه‌بان آلمانی بارسلونا، در لحظات پایانی نیمه اول دیدار مقابل ویارئال دچار مصدومیت شد و به نظر می‌رسد که این مصدومیت جدی باشد. دروازه‌بان آلمانی پس از یک سقوط بد به زمین، به دلیل مصدومیت در زانویش با برانکارد از زمین خارج و بلافاصله راهی بیمارستان شد.

ارزیابی‌های اولیه نشان می‌دهد که مصدومیت او شدید است و احتمال دارد که تا پایان فصل از میادین دور باشد. اکنون این سوال مطرح می‌شود که آیا بارسلونا می‌تواند برای جایگزینی او بازیکن جدیدی جذب کند یا خیر.

بر اساس ماده 77 قوانین لالیگا، در مواردی که یک بازیکن به مدت حداقل چهار ماه مصدوم شود، امکان جذب بازیکن جدید وجود دارد. در چنین شرایطی، لالیگا به باشگاه اجازه استفاده از 80 درصد هزینه‌های دستمزد بازیکن مصدوم و 2 درصد از سقف دستمزد تیم را برای جذب بازیکن جدید می‌دهد. این اقدام برای بارسلونا جدید نیست؛ آن‌ها در گذشته از این قانون برای جذب ویتور روکه به جای گاوی مصدوم بهره برده‌اند.