جمعه 28 اردیبهشت 1403

در مرحله تکان خوردن و لغزیدن / پیش‌بینی خطرناک سردبیر بیلد درباره آینده توخل

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
در مرحله تکان خوردن و لغزیدن / پیش‌بینی خطرناک سردبیر بیلد درباره آینده توخل

ماتیاس بروگلزمان، سردبیر بیلد، طی یادداشتی وضعیت توماس توخل روی نیمکت بایرن مونیخ را بررسی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، این سوال باید از توماس توخل پرسیده شود: آیا واقعاً بازی جلوی لورکوزن را مانند میلیون‌ها طرفدار فوتبال در سراسر جهان دیدی؟ دو جمله سرمربی بایرن پس از شکست 3-0 مقابل لورکوزن تردیدهایی را در این باره ایجاد می‌کند.

1. "بازی شبیه باخت 3-0 نبود."

2. "من دوباره با این ترکیب بازی خواهم کرد."

در مورد جمله اول: این شکست برای هواداران بایرن بسیار سنگین‌تر از 3-0 بود. مثل اختلاف طبقاتی. مثل تحقیر. مطمئنا این بازی شبیه بازی‌های بایرن مونیخ نبود.

در مورد جمله دوم: اگر واقعاً جدی است، باید سریعاً اخراج شود!

توماس توخل به DNA تاکتیکی بایرن خیانت کرده است!

بایرن 11 قهرمانی متوالی از جمله دو 3 گانه را با سیستم 1-3-2-4 به دست آورده است. این همان DNA تاکتیکی است که توخل در مهم‌ترین بازی فصل تا اینجای کار نشان داد. او یک خط دفاعی 3 نفره را امتحان کرد که قبلاً هرگز به این شکل با هم بازی نکرده بودند (دایوت اوپامکانو، کیم مین جائه، اریک دایر).

علاوه بر این ساشا بوئی، خرید 25 میلیون یورویی، همچنین مجبور شد در اولین بازی خود از ابتدا در سمت چپ بازی کند که با این پست آشنا نبود و رافائل گوئریرو چپ‌پا نیمکت‌نشین باشد.

یا باید این افتضاح را اعلام کنیم! یا اینکه با توخل بگوییم:"دوباره این کار را انجام می‌دهم." همچنین گیج کننده است که چرا توخل یوشوا کیمیش و توماس مولر در این بازی مهم نیمکت نشین بودند.

این تصمیمات تقریباً یادآور آخرین بازی کارلو آنچلوتی به عنوان مربی بایرن بود، زمانی که او فرانک ریبری، آرین روبن و متس هوملس را در شکست 3-0 مقابل پاری سن ژرمن در سال 2017 کنار گذاشت.

تحت هدایت توماس توخل، بایرن بدون لذت فوتبال بازی می‌کند

چه چیزی باید به مدیران بایرن دلیلی برای فکر کردن بدهد، به غیر از 5 امتیاز عقب افتادن از صدرنشین بوندس لیگا: تیم تحت هدایت توخل، در بسیاری از بازی‌ها هیچ شادی، شور و شوق و تمایلی به فوتبال ندارد. مثل همیشه، مولر آن را به درستی در یک کلمه بیان کرد:"پرفکر!"

مربی‌ای که مدام از اینکه بازیکنانش نمی‌توانند عملکرد عالی تمرینی خود را در بازی پیاده کنند، بی اختیار گلایه می‌کند، برای خودش مایه شرمساری است. شکست‌های 3-0 در سوپرجام مقابل لایپزی، 2-1 در جام حذفی مقابل تیم دسته سومی ساربروکن، 5-1 مقابل فرانکفورت، 1-0 مقابل وردربرمن، 3-0 مقابل لورکوزن - توخل نمی‌تواند بایرن را تحت کنترل خود درآورد!

مکس ابرل به عنوان مدیر ورزشی جدید از اول مارس در بایرن شروع به کار می‌کند. توخل باید مراقب باشد که تبدیل به اولین چالش مدیر جدید نشود. او خیلی سریع به پیروزی های متقاعد کننده و درخشان نیاز دارد. زیرا یک چیز واضح است: از این به بعد مربی فقط تکان می‌خورد!

جلو رفتن غیر ضروری مانوئل نویر

حتی اگر امروز بعید به نظر برسد: اگر در نهایت قهرمانی فقط با اختلاف گل به نفع لورکوزن قطعی شود، نگاه ها در رختکن به درستی به سمت نویر معطوف می‌شود: او چرا وقتی تیم 2-0 عقب افتاده بود از دروازه خارج شد و باعث شد تیم 3-0 شکست بخورد. به جای اختلاف 2 گل نسبت به لورکوزن، اکنون 4 گل اختلاف در جدول فعلی وجود دارد.

در مرحله تکان خوردن و لغزیدن / پیش‌بینی خطرناک سردبیر بیلد درباره آینده توخل 2
در مرحله تکان خوردن و لغزیدن / پیش‌بینی خطرناک سردبیر بیلد درباره آینده توخل 3
در مرحله تکان خوردن و لغزیدن / پیش‌بینی خطرناک سردبیر بیلد درباره آینده توخل 4