دوشنبه 7 آبان 1403

در نشست خبری نایب‌رئیس اقتصادی باشگاه / پیام بارسا به سرمایه‌گذاران: حرف ما را باور کنید!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
در نشست خبری نایب‌رئیس اقتصادی باشگاه / پیام بارسا به سرمایه‌گذاران: حرف ما را باور کنید!

ادوارد رومئو، نایب‌رئیس اقتصادی باشگاه بارسلونا، می‌گوید پرونده نگریرا روی وضعیت مالی باشگاه تاثیر گذاشته و ضرر و زیاد قابل توجهی به بارسا وارد کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، پرونده نگریرا مثل شبحی بالای سر باشگاه بارسلونا پرواز می‌کند و نایب‌رئیس اقتصادی باشگاه اعتراف کرد این پرونده باعث ضرر و زیانی جبران‌ناپذیر برای بارسا شده است.

ادوارد رومئو در صحبتهای خود تاکید کرد که با اینکه باشگاه در این پرونده بی‌گناه است اما فضای رسانه‌ای که حول آن ایجاد شده حتی روی سرمایه‌گذاران تاثیر گذاشته و فعالیت‌های مدیریت باشگاه برای بر طرف کردن مشکلات اقتصادی را با مشکل مواجه کرده است.

امروز در اسپانیا قاضی پرونده رسما خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، را متهم کرد و این خبر بارسا و هوادارانش را به شدت عصبانی کرده است. رومئو می‌گوید این خبر می‌تواند اعتماد سرمایه‌گذاران را بیش از پیش خدشه‌دار کند.

نایب‌رئیس اقتصادی باشگاه بارسلونا که امروز عصر در یک نشست خبری شرکت کرده بود گفت:" هر آنچه در پرونده نگریرا در جریان است علیه بارسا است و ما داریم تاثیرش را در استادیومها می‌بینیم. اما این پرونده نباید روی فعالیتهای باشگاه تاثیر بگذارد و سرمایه‌گذاران باید این را درک کنند. ما معتقد نیستیم که این پرونده بتواند روی باشگاه تاثیر منفی بگذارد ولی مهم این است که سرمایه‌گذاران هم این را قبول کنند. باشگاه فراتر از همه ما است و برای بارسا هر کاری خواهیم کرد. پروسه حقوقی جریان دارد و روندش را طی می‌کند. امیدوارم روزی بیاید که همه چیز مشخص شود و باشگاه بتواند فعالیت‌های عادی‌اش را از سر بگیرد".

در نشست خبری نایب‌رئیس اقتصادی باشگاه / پیام بارسا به سرمایه‌گذاران: حرف ما را باور کنید! 2
در نشست خبری نایب‌رئیس اقتصادی باشگاه / پیام بارسا به سرمایه‌گذاران: حرف ما را باور کنید! 3