چهارشنبه 4 مهر 1403

در پاریس کاپیتان هم باشی حاشیه امنیت نداری

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
در پاریس کاپیتان هم باشی حاشیه امنیت نداری

پاری سن ژرمن از حمایت مدافعش مارکینیوش از کیلیان امباپه عصبانی است و به همین علت تصمیم به فروش این ستاره برزیلی گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، صحبت‌های اخیر مارکینیوش، مدافع برزیلی و یکی از کاپیتان‌های پاری سن ژرمن ظاهرا برای او گران تمام شده است. او در دعوای باشگاه و کیلیان امباپه طرف ستاره فرانسوی را گرفته بود.

رسانه‌های فرانسوی گزارش دادند مدیران قطری پی‌اس‌جی از این صحبتهای مارکینیوش خشمگین شده و تصمیم گرفته‌اند او را همین امسال تابستان به فروش برسانند.

مارکینیوش بر خلاف امباپه در تور پیش‌فصل آسیایی پی‌اس‌جی حضور دارد. او در جریان همین سفر صحبتهای جنجالی خود را مطرح کرد و با حمایت از امباپه خشم مدیران باشگاه را برانگیخت. رسانه‌ها در فرانسه می‌گویند الخلیفی و دیگر مدیران باشگاه انتظار داشتند کاپیتان برزیلی‌شان در این دعوا از موضع باشگاه به شکل کامل حمایت کند و به همین علت از موضع‌گیری او سرخورده شده‌اند.

مارکینیوش بعد از حذف پاری سن ژرمن از لیگ قهرمانان فصل گذشته با انتقادهای زیادی از سوی هواداران متهم شد که او را به ناتوانی در رهبری تیم در زمین متهم می‌کردند. مدیران باشگاه به این نتیجه رسیده‌اند که با توجه به نارضایتی هواداران شرایط برای فروش این مدافع برزیلی آماده است.

مارکینیوش از زمان ترک پاری سن ژرمن توسط توماس توخل در دسامبر 2020 دچار افت شد و دیگر نتوانست عملکردی شبیه به دوران حضور توخل در این تیم داشته باشد.

در پاریس کاپیتان هم باشی حاشیه امنیت نداری 2