سه‌شنبه 10 مهر 1403

در پی قوت گرفتن شایعات / کلوپ جواب سوال مهم را داد: جانشینی ناگلزمان!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
در پی قوت گرفتن شایعات / کلوپ جواب سوال مهم را داد: جانشینی ناگلزمان!

یورگن کلوپ برای مربی تیم ملی آلمان بهترین ها را آرزو کرد و اینکه سال هایی طولانی روی این نیمکت بماند.

به گزارش "ورزش سه"، خیلی ها دوست دارند حالا که یورگن کلوپ دیگر مربی لیورپول نیست و یک سال نیز به خودش استراحت داده، او هدایت تیم ملی آلمان را برعهده بگیرد اما ناگلزمان حداقل تا جام جهانی 2026 قرارداد دارد. ناگلزمان به عنوان جانشین هانسی فلیک هدایت تیم ملی آلمان را برعهده گرفت و توانست عملکرد خوب و قابل قبولی به همراه این تیم در رقابت‌های جام ملت‌های 2024 داشته باشد و با شکست برابر تیم ملی اسپانیا که قهرمان این مسابقات شد در مرحله یک چهارم نهایی کنار رفت.

برخی رسانه‌های آلمانی در طول چند هفته گذشته از احتمال کنار رفتن او از سمتش به عنوان سرمربی تیم ملی این کشور پس از پایان مهلت قراردادش در انتهای جام جهانی 2026 و حضور یورگن کلوپ خبر داده اند و شایعات بسیاری در این باره به گوش می‌رسد.

حتی رودی فولر، مدیر فنی مانشافت، نیز در مصاحبه اخیر خود گفت کسی بهتر از کلوپ برای هدایت آلمان نیست: «کلوپ؟ من حتی نمی‌دانم که یورگن می‌خواهد چه کاری انجام دهد. اما اگر ناگلزمان در مقطعی به این نتیجه برسد که ترجیح می‌دهد هدایت باشگاهی بزرگ در اروپا یا آلمان را برعهده بگیرد، البته که هیچ گزینه بهتری از یورگن کلوپ برای هدایت این تیم وجود ندارد، اگر خودش بخواهد.»

یورگن کلوپ سرانجام امروز در مورد جایگزینی احتمالی ناگلزمان به عنوان سرمربی آلمان پس از جام جهانی حرف زد: «همه امیدوارند که یولیان ناگلزمان برای مدت بسیار طولانی تر از سال 2026 به کارش ادامه دهد.»

او در مورد اینکه رودی فولر اخیراً نام او را به عنوان نامزد جانشینی ناگلزمان مطرح کرده است نیز گفت: «رودی فولر انسان بسیار خوبی است. او را در موقعیتی قرار دادند که مجبور شد در مورد آن صحبت کند.»

در پی قوت گرفتن شایعات / کلوپ جواب سوال مهم را داد: جانشینی ناگلزمان! 2