یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

در کاتالونیا باید عشق بارسا باشید / مسی‌، پویول، زلاتان: خیرونا از اینها الگو می‌گیرد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
در کاتالونیا باید عشق بارسا باشید / مسی‌، پویول، زلاتان: خیرونا از اینها الگو می‌گیرد!

بازیکنان خیرونا، پدیده این فصل لالیگا، جلوی دوربین نام الگوهای بزرگ فوتبالی‌شان را به زبان آوردند تا آماری جالب از محبوبیت اسطوره‌های فوتبال در این تیم به دست بیاید.

به گزارش "ورزش سه"، پدیده این فصل فوتبال اسپانیا بدون شک خیرونا است. مردان میشل در نیمه اول فصل رویایی داشتند که به شکلی باورنکردنی دست یافتنی به نظر می‌رسید. حالا با اینکه چند شکست تعیین‌کننده باعث شده آنها دیگر مدعی قهرمانی به حساب نیایند اما روی خیرونا حالا کسب سهمیه اروپا است.

مثل هر عشق فوتبالی در گوشه و کنار دنیا بازیکنان خیرونا هم الگوهایی فوتبالی دارند که آنها را عاشقانه دوست دارند. امروز بازیکنان خیرونا در زمان ورد به زمین تمرین مقابل دوربین باشگاه به نوبت نام الگوهای فوتبالی‌شان را به زبان آوردند.

با اینکه برخی از آنها پاسخهایی طنز دادند اما رویهم‌رفته می‌شد فهمید کدام اسطوره‌ها در خیرونا محبوب‌ترند. از جمله پاسخهای طنز می‌شود به ساوینیو اشاره کرد که به دوربین گفت اریک گارسیا را الگوی خودش می‌داند.

دیگر اسطوره‌هایی که توسط خیرونایی‌ها به عنوان الگو معرفی شدند باید به این اسامی اشاره کرد: کارلوس پویول، لیونل مسی، زلاتان ابراهیموویچ، رائول گونزالس و دیوید ترزگه.

همانطور که می‌شد حدس زد لیونل مسی بیشترین تکرار را داشت. البته وزن اصلی به اسطوره‌های بارسا تعلق گرفت و با توجه به اینکه خیرونا تیمی از منطقه کاتالونیا است منطقی به نظر می‌رسد. میشل سرمربی خیرونا هم در مواجهه با پاسخ دوربین باشگاه بدون تعلل الگوی فوتبالی‌اش را دیه‌گو آرماندو مارادونا معرفی کرد.

در کاتالونیا باید عشق بارسا باشید / مسی‌، پویول، زلاتان: خیرونا از اینها الگو می‌گیرد! 2
در کاتالونیا باید عشق بارسا باشید / مسی‌، پویول، زلاتان: خیرونا از اینها الگو می‌گیرد! 3