جمعه 21 اردیبهشت 1403

دزفولی: زاهدی‌فر شهامت قضاوت دربی را نداشت / پنالتی پرسپولیس گرفته نشد

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
دزفولی: زاهدی‌فر شهامت قضاوت دربی را نداشت / پنالتی پرسپولیس گرفته نشد

کارشناس داوری فوتبال کشورمان با تاکید بر اینکه زاهدی‌فر روند بازی را تغییر داد گفت: در 10 دقیقه پایانی 2 اشتباه از سوی این داور باعث شد روند بازی تغییر کند و او شهامت قضاوت در این بازی را نداشت.

هادی دزفولی کارشناس داوری فوتبال کشورمان و در واکنش به عملکرد کادر داوری این بازی تاکید کرد: تا زمانی که داور اصلی این بازی در زمین بود اتفاق خاصی رخ نداد و همه چیز تحت کنترل بود، اما با مصدومیت اشکان خورشیدی و آمدن محمد حسین زاهدی فر به بازی، روند بازی تغییر کرد چراکه او شهامت قضاوت در این بازی را نداشت و با دو اشتباهی که انجام داد باعث شد عملکرد خوبی را از او شاهد نباشیم.

وی ادامه داد: رفتار‌های زشت و بد بازیکنان با داور و مماشات او تصاویر زیبنده‌ای نبود، رفتار‌های روزبه چشمی را نباید نادیده گرفت و فدراسیون فوتبال باید به شدت با خاطیان و افرادی که نظم بازی را رعایت نمی‌کنند برخورد جدی داشته باشد. در این بازی بازهم ساپینتو رفتار‌هایی را نشان داد که زیبنده نیست و هواداران را هم تحریک کرد که این اتفاقات باید به دقت بررسی شود.

این کارشناس داوری فوتبال کشورمان تاکید کرد: زاهدی فر شهامت حضور در این بازی را نداشت و با ترس سوت زد، او یک ضربه پنالتی که روی عیسی‌آل کثیر رخ داد را به راحتی نگرفت تا یک فرصت مناسب از دست برود، در شرایطی که بازی 9 دقیقه وقت اضافه داشت گل استقلال بعد از این زمان زده شد و این هم از مسایل داوری این بازی است.

دزفولی گفت: در این بازی دو داوری متفاوت را داشتیم، خورشیدی خوب قضاوت کرد، اما زاهدی فر عملکرد خوبی نداشت و با تصمیم‌های خود شرایط بازی را تغییر داد.

ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال