سه‌شنبه 3 مهر 1403

دستگیری سارقان زورگیر

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
دستگیری سارقان زورگیر

سرهنگ محمدرضا موسوی سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: پیرو اجرای طرح مبارزه با سارقان و زورگیران، عوامل کلانتری 119 مهر آباد حین گشت زنی در محدوده "سه راه بوتان" به یک دستگاه موتور سیکلت پلاک مخدوش مشکوک شدند و آن‌ها را زیر نظر گرفتند. متهمان پس از رویت ماموران از محل به سرعت فرار نموده و متواری شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در یک تعقیب و گریز کوتاه ماموران گشت کلانتری با اجرای طرح مهار موفق شدند موتورسیکلت را متوقف و راکب و ترک نشین آن را دستگیر کنند. پس از بازرسی بدنی متهمان دو قبضه سلاح سرد، 2 عدد سیم، تعدادی فلش مموری و تعداد 2 دستگاه تلفن همراه مسروقه که به تازگی سرقت نموده بودند کشف گردید.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: متهمان به کلانتری منتقل و به جرم خود مبنی بر سرقت تلفن‌های همراه به شیوه زورگیری و قاپ زنی اعتراف نمودند و تا کنون سه نفر از شکات شناسایی شدند و تلاش در جهت شناسایی شکات دیگر ادامه دارد.

سرهنگ موسوی به شهروندان توصیه نمود: در معابر و ساعات خلوتی، نسبت به اطراف خود هوشیار باشند و سعی کنند که تا حد امکان در معابر عمومی از تلفن همراه استفاده نکنند.