یک‌شنبه 8 مهر 1403

دستگیری سارق خودرو در یافت آباد

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
دستگیری سارق خودرو در یافت آباد

سرهنگ محمدرضا موسوی سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران کلانتری 151 یافت آباد در حین گشت‌زنی، به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک شدند و با استعلام پلاک آن مشخص شد که دارای سابقه سرقت می‌باشد.

وی افزود: متهم با رویت ماموران اقدام به فرار نموده و پس از مدتی تعقیب و گریز با رعایت قانون به کارگیری سلاح، چرخ عقب خودرو پنچر و خودرو متوقف شد. متهم زمینگیر و دستگیر شده و در بازرسی اولیه از خودرو لوازم و ادوات سرقت، یک قبضه سلاح سرد و تعداد زیادی مدارک سرقتی کشف گردید که به همراه متهم به کلانتری منتقل شد.

سرهنگ موسوی گفت: در ادامه تحقیقات مشخص شد که متهم دارای سابقه سرقت می‌باشد و به 12 فقره سرقت اعتراف کرد و اظهار داشت که خودروی مذکور را به تازگی سرقت کرده است.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: تاکنون 2 نفر از شکات این سارق شناسایی شده و شناسایی سایر شکات و کشف جرائم احتمالی نیز در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ موسوی در پایان به شهروندان توصیه کرد که خودروی خود را به لوازم ایمنی و جی پی اس مجهز نمایند تا در صورت وقوع این دست سرقت‌ها ردیابی آن راحت‌تر صورت پذیرد.