سه‌شنبه 12 تیر 1403

دستگیری مرد نقابدار در ارتفاع چهل متری / ترسناک‌ترین شب یورو، خطرناک‌تر از تگرگ و رگبار!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
دستگیری مرد نقابدار در ارتفاع چهل متری / ترسناک‌ترین شب یورو، خطرناک‌تر از تگرگ و رگبار!

پلیس آلمان فردی که روی سقف ورزشگاه محل بازی آلمان در دورتموند رفته را بازداشت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان شب گذشته در چارچوب مسابقات مرحله یک هشتم رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای 2024 روبروی تیم ملی دانمارک به میدان رفت و موفق شد با دو گلی که کای هاورتز و جمال موسیالا به ثمر رساندند با نتیجه 0-2 پیروز و راهی مرحله بعدی شود.

این بازی به دلیل طوفان شدید، تگرگ و رعد و برق برای دقایقی طولانی در نیمه اول متوقف شد و حتی بازیکنان راهی رختکن شدند اما در نهایت ادامه پیدا کرد اما به نظر می‌رسد که اتفاقات عجیب این شب تمام شدنی نبود و اتفاق دیگری که در ابتدای نیمه دوم رخ داد توجه بسیاری را به خود جلب کرد.

یک مرد از هواداران حاضر در ورزشگاه تصمیم گرفته بود که روی سقف ورزشگاه برود و در طول بازی هم روی سقف بود حاضر نمی‌شد پایین بیاید. صبح امروز پلیس اعلام کرد که این مرد 21 ساله بازداشت شده است و هنوز مشخص نیست که هدفش آسیب رساندن به سایر تماشاگران بود یا خیر.

شروع نیمه دوم هم به همین خاطر به تعویق افتاد و حتی داور بازی در کنار کسپر اشمایکل و ایلکای گوندوگان دیده می‌شد که در حال نگاه کردن به او هستند. در نهایت تصمیم بر این شد که این بازی با حضور او روی سقف ادامه پیدا کند اما هلیکوپتری از بالا شرایط او را به دقت زیر نظر داشت. او در نهایت با تهدید اسلحه از سوی پلیس بازداشت شد.

دستگیری مرد نقابدار در ارتفاع چهل متری / ترسناک‌ترین شب یورو، خطرناک‌تر از تگرگ و رگبار! 2
دستگیری مرد نقابدار در ارتفاع چهل متری / ترسناک‌ترین شب یورو، خطرناک‌تر از تگرگ و رگبار! 3