سه‌شنبه 2 تیر 1405

دستگیری 30 نفر از عوامل برهم‌زننده نظم عمومی در ملارد

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع

معاون فرماندار ملارد تهران: درپی اقدامات هماهنگ نهاد‌های امنیتی و اطلاعاتی، شب گذشته 30 نفر از عوامل برهم‌زننده نظم عمومی در شهرستان ملارد شناسایی و دستگیر شدند.