دوشنبه 2 مهر 1403

دشان: امباپه در بهترین وضعیت خود نیست

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
دشان: امباپه در بهترین وضعیت خود نیست

دیدیه دشان درباره غیبت دوباره کیلیان امباپه در نشست خبری تیم ملی فرانسه واکنش نشان داد و اعتقاد دارد که او به کمی آرامش نیاز دارد.

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه، کاپیتان 24 ساله تیم ملی فرانسه، روز پنجشنبه، پیش از دیدار روز جمعه مقابل هلند در مقدماتی جام ملت‌های اروپا، بار دیگر در کنفرانس خبری تیم ملی فرانسه غایب بود. این اورلین شوامنی بود که به جای او در کنار دیدیه دشان، سرمربی تیم، در مقابل خبرنگاران حاضر شد و در مورد وضعیت تیم و امباپه صحبت کرد. به گزارش رسانه‌های فرانسوی امباپه روز چهارشنبه به دلیل مرگ یکی از نزدیکانش اردوی تیم ملی را ترک کرد. با این حال، طبق تایید دشان، او سریعا به اردوی تمرینی فرانسه بازگشته است. امباپه از قبل از پیروزی فرانسه مقابل جبل الطارق در ژوئن دیگر در نشست‌های خبری تیم ملی فرانسه حاضر نشده است.

دشان پس صحبت از برنامه‌های خود برای رویارویی با هلند و اسکاتلند، اعتراف کرد که کاپیتان تیم او در بهترین وضعیت خود نیست. او در چهار بازی اخیر خود در پاری سن ژرمن گل نزده است. این طولانی‌ترین دوره او در گل نزدن از سال 2018 است. دشان در کنفرانس مطبوعاتی روز پنجشنبه گفت که امباپه به «آرامش» نیاز دارد: «دوره سخت او؟ درست است، او در بهترین وضعیت خودش قرار ندارد، من مرتب با او صحبت می‌کنم. کیلیان به آرامش نیاز دارد. او اینجاست. فردا در ترکیب تیم خواهد بود. همه در مورد او زیاد صحبت می‌کنند، اما او می‌تواند از عهده خودش برآید. ما به او کمک می‌کنیم و یکی از اهداف تیم کمک به او است. او اینجا نیست که بخواهد همه چیز را به دست بگیرد.»

دشان: امباپه در بهترین وضعیت خود نیست 2
دشان: امباپه در بهترین وضعیت خود نیست 3