یک‌شنبه 8 مهر 1403

دشان: نگران نباشید، شروع تورنمنت از مرحله بعد است

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
دشان: نگران نباشید، شروع تورنمنت از مرحله بعد است

دیدیه دشان، سرمربی فرانسه، بعد از تساوی 1-1 مقابل لهستان گفت از عملکرد تیمش ناراضی نیست و تورنمنت از مرحله بعد آغاز می‌شود.

به گزارش "ورزش سه"، دیدیه دشان، سرمربی فرانسه، بعد از تساوی 1-1 مقابل لهستان تاکید کرد که از این نتیجه ناراحت نیست. این در حالی است که فرانسه صدرنشینی را به اتریش واگذار کرد و مسلما در مرحله یک‌هشتم با قرعه‌ای دشوارتر روبرو خواهد شد. فرانسوی‌ها در صورت پیروزی مقابل لهستان به عنوان صدرنشین صعود می‌کردند.

سرمربی فرانسه گفت:" شکی نیست که می‌خواستیم به عنوان صدرنشین صعود کنیم ولی برای این هدف باید برنده می‌شدیم که این اتفاق نیفتاد. با اینحال از آنچه در میدان از بازیکنانم دیدم ناراضی و ناراحت نیستم".

دشان در ادامه صحبتهایش گفت:" ما هر آنچه باید برای پیروزی انجام می‌شد را انجام دادیم و موقعیت‌های زیادی برای گلزنی ساختیم که توپها وارد دروازه نشد. بله، این را قبول دارم که از نظر دقت در ضربات آخر می‌توانستیم بهتر کار کنیم. با اینکه همه دیدند دروازه‌بان حریف سیوهای خیلی خوبی داشت ولی باز هم ما می‌توانستیم ضربات آخر را دقیق‌تر بزنیم. دوست داشتیم این بازی با برتری دو گله ما به پایان برسد و این احتمال وجود داشت ولی در نهایت اینطور نشد".

سرمربی فرانسه در ادامه در پاسخ به این سوال که بسیاری از سبک بازی تیمش انتقاد می‌کنند گفت:" نه، نگرانی‌ای وجود ندارد و فرانسوی‌ها نباید نگران باشند. تورنمنت از مراحل حذفی شروع می‌شود".

دشان: نگران نباشید، شروع تورنمنت از مرحله بعد است 2