دوشنبه 11 تیر 1403

دشمن به بهانه زنان می‌خواهد فتنه خیابانی ایجاد کند

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
دشمن به بهانه زنان می‌خواهد فتنه خیابانی ایجاد کند

سهیلا مرتضایی گفت: دشمن می خواهد با دروغ مجازی، فتنه خیابانی ایجاد کرده و قشر خاکستری و غربگرایان داخلی را سوار بر این موج کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سهیلا مرتضایی، کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: جریان فوت مهسا امینی سوژه ای برای هجمه به حجاب به عنوان ارزش و تزریق روحیه نا امیدی از ابراز نارضایتی بانوان در کشور است.

وی ادامه داد: دشمن می خواهد با دروغ مجازی، فتنه خیابانی ایجاد کرده و قشر خاکستری و غربگرایان داخلی را سوار بر این موج کند. مرتضایی افزود: روسیاهی افرادی که در برابر آتش زدن قرآن سکوت می کنند و بر موج اقدام علیه مجریان امنیتی کشور سوار می شوند، تا ابد باقی می ماند. وی با بیان اینکه غربگرایانی امثال معصومه ابتکار که نان این مملکت را می خورند اما هیزم در آتش دشمن می ریزند، تصریح کرد: ابتکار سال ها نان این مملکت را خورده است، اما امروز سوار بر موج معاندین شده و در صدد زیر سوال بردن مجریان قانون است. این کارشناس گفت: آزادی ای که در کشور ما وجود دارد، مثال زدنی است و مانند آن در سراسر کشور وجود ندارد اما دشمن با جنگ رسانه ای بر آن است تا این واقعیت را وارونه جلوه دهد. مرتضایی ادامه داد: بصیرت، مهمترین مولفه ای است که در فتنه های مختلف در ادوار تاریخ نجات بخش ملت ایران بوده و جریان غرب هیچ گاه نتوانسته به هدف خود در این فتنه ها برسد. وی با اشاره به اینکه استقلال فضای مجازی یک ضرورت بی بدیل است، افزود: امروز دشمن به قدرت نظامی ما پی برده است و چون می داند از طریق جنگ سخت نمی تواند بر کشور ما غلبه کند، بنابراین به جنگ نرم و سایبری روی آورده است. این کارشناس تاکید کرد: تمامی فتنه های دشمن در سال های اخیر سایبری بوده و موضوع مهسا امینی تنها بهانه ای برای ضربه زدن به نظام است اما خون شهدا مانع بزرگی بر این اقدام دشمن است. مرتضایی در خاتمه خاطرنشان کرد: امروز، دشمن تمام توان و ظرفیت خود را برای جنگ نرم و سایبری به کار گرفته است، اما به برکت خون شهدا و سردارانی همچون سلیمانی ها، تمام این فتنه ها پایه های نظام را محکم تر می کند و با بصیرت مردم نقش های آنها بر هم می خورد.

انتهای پیام /