دوشنبه 11 تیر 1403

دعوت شورای‌عالی اجماع نیروهای انقلاب برای حمایت از جلیلی

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
دعوت شورای‌عالی اجماع نیروهای انقلاب برای حمایت از جلیلی

شورای عالی اجماع نیروهای انقلاب در اطلاعیه‌ای از نامزدهای جبهه انقلاب و هواداران برای پیوستن به سعید جلیلی دعوت کرد.

- اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، شورای‌عالی اجماع نیروهای انقلاب طی اطلاعیه‌ای از نامزدهای جبهه انقلاب و هواداران برای پیوستن به سعید جلیلی نامزد انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری دعوت کرد.

حمایت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب از جلیلی متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

ملت بصیر، آگاه و همیشه در صحنه ایران

با سلام و تحیات

همانطور که در بیانیه نخست «شورای عالی اجماع نیروهای انقلاب» اشاره شد، آقایان دکتر محمد باقر قالیباف و دکتر سعید جلیلی، مصلحت جبهه انقلاب را در ادامه رقابت دیدند و حداکثر تلاش خود را در رقابتی سازنده با معرفی برنامه های خود برای انتخاب توسط مردم عزیز بکار گرفتند. از این دو برادر عزیز که از سرمایه های جبهه انقلاب هستند و ستادها و هواداران آنها صمیمانه تشکر می‌کنیم.

اکنون که انتخابات به دور دوم رفته است، ضمن تشکر از تلاش همه نامزدهای انتخابات و قدردانی از مشارکت شما ملت عزیز ایران در دور اول انتخابات، تقاضامندیم که با حضور گسترده خود در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، دشمنان ملت ایران را مایوس کنید.

همچنین، از نیروهای انقلابی و آقایان دکتر قالیباف، زاکانی و قاضی زاده هاشمی تقاضا می‌کنیم مطابق دغدغه‌های انقلابی و ملی خود، ستادها و هواداران‌شان را به حمایت از جناب آقای دکتر جلیلی دعوت کنند تا جبهه انقلاب بتواند برنامه‌های باقی مانده خود را اجرایی و مشکلات کشور را در ادامه راه دولت شهید رییسی مرتفع سازد.

با احترام شورای عالی اجماع نیروهای انقلاب

به گزارش تسنیم، بعد از برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در تاریخ 8 تیر 1403، هیچ‌کدام از نامزدها نتوانستند اکثریت مطلق آراء را جلب خود کنند و انتخابات بین سعید جلیلی و مسعود پزشکیان به دور دوم کشیده شد.

مرحله‌ی دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری روز جمعه 15 تیرماه برگزار می‌شود.