یک‌شنبه 1 مهر 1403

دفاع راست برزیلی به شاختار برمی‌گردد / تصمیم نهایی: رئال مادرید جای دو وینیسیوس نیست!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
دفاع راست برزیلی به شاختار برمی‌گردد / تصمیم نهایی: رئال مادرید جای دو وینیسیوس نیست!

رئال مادرید تصمیم گرفته بند خرید اتوماتیک بازیکن قرضی‌اش وینیسیوس توبیاس را فعال نکند و او به شاختار برخواهد گشت.

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه هواداران رئال مادرید بی‌صبرانه منتظر رسمی شدن انتقال کیلیان امباپه به تیم‌شان هستند خبر دیگری درباره نقل و انتقالات تابستانی از راه رسید.

بر اساس گزارش‌ها مدیران رئال مادرید به این نتیجه رسیدند که بند خرید اتوماتیک قرارداد مدافع برزیلی‌شان وینیسیوس توبیاس را فعال نکنند. رئال این پدیده برزیلی را در سال 2022 به صورت قرضی از شاختار به خدمت گرفت و او را بلافاصله به تیم کاستیا فرستاد تا تجربه بیشتری کسب کند.

این دفاع راست برزیلی که به خاطر تشابه اسمی‌اش با وینیسیوس جونیور بیشتر مورد توجه قرار گرفته بود تابستان سال گذشته ماندگار شد و مدیران رئال تصمیم گرفتند شانس دیگری به او بدهند و قرارداد قرضی یک ساله‌اش را یک فصل دیگر تمدید کنند.

با اینحال توبیاس در فصلی که گذشته هم نتوانست رائول گونزالس، سرمربی کاستیا، را متقاعد کند و به یک بازیکن فیکس تبدیل نشد. او حتی در یک مسابقه کوپا دل‌ری به فهرست تیم اول رئال هم وارد شد ولی در نهایت مدیران باشگاه به این نتیجه رسیدند که نباید بند خرید قرارداد او را فعال کنند.

رئال که در دفاع راست دنی کارواخال و لوکاس واسکز را دارد امسال تابستان به دنبال تقویت در این پست است و از اشرف حکیمی و الکساندر آرنولد به عنوان گزینه‌ها یاد می‌شود.

دفاع راست برزیلی به شاختار برمی‌گردد / تصمیم نهایی: رئال مادرید جای دو وینیسیوس نیست! 2