شنبه 29 اردیبهشت 1403

دفاع رافائلا پیمنتا از ستاره فرانسوی:/ پوگبا هیچ قانون ضد دوپینگی را نقض نکرده است

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
دفاع رافائلا پیمنتا از ستاره فرانسوی:/ پوگبا هیچ قانون ضد دوپینگی را نقض نکرده است

رافائلا پیمنتا، ایجنت پل پوگبا، تاکید کرد که او هیچ قانون ضد دوپینگی را نقض نکرده است.

به گزارش "ورزش سه"، دادگاه ملی ضد دوپینگ ایتالیا پل پوگبا را به اتهام دوپینگ تا زمان بررسی کامل پرونده‌اش از حضور در مسابقات فوتبال محروم کرد. رافائلا پیمنتا، ایجنت این ستاره فرانسوی، با رد این اتهام بزرگ اعلام کرد که پوگبا هیچ گاه قصد برهم زدن قوانین را نداشته است.

ماجرا از جایی شروع شد که رسانه های ایتالیایی خبر دادند تست سطح تستسترون پوگبا در بازی مقابل اودینزه در سری A مثبت شده است. هافبک یووه در آن بازی اصلا به میدان نرفت اما حالا به دردسری افتاده که او را از همراهی تیمش محروم کرده است.

پوگبا امیدوار بود با بازیابی آمادگی کاملش بتواند یووه را بعد از پایان فیفادی در بازی مقابل لاتزیو همراهی کند اما حالا در معرض یک فاجعه بزرگ قرار گرفته است.

البته محرومیت او موقتی است. بر اساس قوانین ضد دوپینگ ایتالیا در صورتی که عمدی بودن این تخلف اثبات شود پوگبا ممکن است تا 4 سال محروم شود. آر ام سی اسپورت برای جویا شدن اوضاع با رافائلا پیمنتا، ایجنت پوگبا، مصاحبه ای انجام داده که در آن هر گونه تخلفی از سوی ستاره فرانسوی تکذیب شده است.

پیمنتا گفت: "ما منتظر رای نهایی کمیته ضد دوپینگ هستیم و نمی توانیم تا پیش از اعلام رای نهایی نظری داشته باشیم. چیزی که مسلم است این است که پل پوگبا هرگز قصد نقض هیچ قانونی را نداشته است."

دفاع رافائلا پیمنتا از ستاره فرانسوی:/ پوگبا هیچ قانون ضد دوپینگی را نقض نکرده است 2