دوشنبه 28 خرداد 1403

دقیقی: در جدولی که ما قبول داریم، شمس آذر پنجم است

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
دقیقی: در جدولی که ما قبول داریم، شمس آذر پنجم است

سرمربی شمس اذر نسبت به عملکرد بازیکنان تعویضی خود چندان رضایت خاطر ندارد.

به گزارش ورزش سه، سعید دقیقی سرمربی شمس آذر قزوین پس از تساوی 2-2 تیمش در بازی با صنعت نفت آبادان در نشست خبری حضور پیدا کرد و در گفتگو با اصحاب رسانه گفت: من اعتقاد دارم که یک بازی فوق العاده تاکتیکی را ارائه دادیم و تیم برتر زمین بودیم که در گل دوم می‌توانستیم گل سوم و چهارم را هم بزنیم. گل سوم را نزدیم و پشتش گل چهارم را هم نزدیم. تیرک دروازه و دروازه‌بان تیم حریف چند موقعیت صد در صدی را از ما گرفت و در نیمه دوم بازی متعادل بود.

او ادامه داد: با تاکتیک هایی که آقای کمالوند داشتند از روی ضربات ایستگاهی و توپ های بلند به دنبال گل بودند و ما بازی را کنترل می‌کردیم تا اینکه روی یک صحنه که دفاع نباید خطا می‌داد و گلر باید خروج میکرد تا توپ را دفاع جمع کند، گل خوردیم. فوتبال است و اتفاقاتش!

سرمربی شمس آذر قزوین خاطرنشان کرد: تیم ما شایسته پیروزی بود و من برای آقای کمالوند خیلی احترام قائل هستم چون در دوران بازیگری شاگردش بودم اما ما فوتبال فوق العاده تاکتیکی ارائه کردیم. دست و بال ما بسته بود و نفراتی که به صورت جایگزین بازی می‌کنند باید بهتر کنند که البته از آنها هم تقریبا راضی بودم. اگر یک توپ در وسط زمین حفظ می‌شد تا تیم حریف اوت یا کرنر نگیرد، بازی به سود ما بود. ما تیم پنجم جدول هستیم چون امتیازاتمان را گرفتیم و اینکه فدراسیون فوتبال به ما -3 داده، بحثش فرق می‌کند. ما از لحاظ فوتبالی تیم پنجم جدول هستیم و از لحاظ فوتبالی می‌توانستیم اختلاف را با ششم و هفتم بیشتر کنیم ولی تقدیر خداوند است و به رضای خداوند راضی هستم. انشالله نفرات جایگزین در طول نود دقیقه، فرصتی که به آنها داده می‌شود را غنیمت بشمارند.

وی افزود: بازی در آبادان سخت است و نوع بازی آبادان هم تغییر کرده بود. به جز سختی‌ها، نفرات جایگزین کیفیت مدنظرم را به تیم ندادند و تیم آقای کمالوند با تمام احترام روی اوت‌ها به گل رسید. اینقدر بضاعت داریم و ناراحتم که چرا 3 امتیاز این بازی را نگرفتیم. متاسفانه باید نفرات تیم ما بهتر دیده شوند و ما روی تمام کارها تمرین می‌کنیم که روی این فرم بازی می‌کنیم. در دقیقه 35 پاپی به دلیل سرما خوردگی به صورت اجباری تعویض شد و سجاد جعفری فشار کشاله پایش را تجربه می‌کرد و یک تعویض اجباری دیگر بود. دفع خوب دروازه‌بان و تیرک اگر نبود گل بیشتر نبود و کیفیتی که داشتیم را بازی کردیم و فقط دنبال امتیاز گرفتن نبودیم.

دقیقی درباره قضاوت داور این دیدار گفت: خیلی خوب بود. مطمئن هستم که می‌گویم. تیم حریف تحت فشار بود و میخواست به گل برسد ولی تمام آفسایدها درست بود.

دقیقی: در جدولی که ما قبول داریم، شمس آذر پنجم است 2