جمعه 1 تیر 1403

دلافوئنته: تمام اسپانیا به این تیم افتخار می‌کنند

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
دلافوئنته: تمام اسپانیا به این تیم افتخار می‌کنند

لوئیس دلافوئنته، سرمربی تیم ملی اسپانیا، می‌گوید تیم او تمام اسپانیایی‌ها را به وجد آورده است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال اسپانیا امشب به مصاف کرواسی رفت و با نتیجه 3-0 در این بازی حساس برنده شد.

لوئیس دلافوئنته از عملکردش تیمش رضایت دارد و می‌گوید که اسپانیایی‌ها به این تیم افتخار می‌کنند.

دلافوئنته در نشست خبری گفت:"برای تمامی افراد تیم بسیار خوشحالم. آن‌ها گروهی سیری ناپذیر در کار و پیشرفت هستند. کادر مربیگری ما بهترین‌های دنیا هستند. ما یک خانواده بزرگ را تشکیل می‌دهیم. ما خیلی خوب کار می‌کنیم، این نتیجه یک تقویت روحیه مهم بود. این راه رو به جلو پیش می‌رود و خوشحالم چون همه اسپانیایی‌ها به این تیم افتخار می‌کنند."

ناچو و لو نورماند؟

من به دلیل تعهد همه بازیکنان بسیار آرام هستم. دو بازیکن در هر پست و سه بازیکن همه کاره وجود دارد. من با چهار مدافع میانی بسیار خوشحال و آرام هستم. همه آن‌ها خوب عمل خواهند کرد.

کاهش فشار؟

بخشی از کار من کنترل اتفاقاتی است که در تیم می‌افتد. ما پیام آرامش و صلح را ارسال می‌کنیم. مدت زیادی است که این ایده را منتقل می‌کنیم و چیزی که بیشتر دوست داریم این است که تمام اسپانیا در مورد ما هیجان زده هستند.

نتیجه بازی؟

من آن را به خانواده و دوستانی که در جایگاه بودند تقدیم کردم. به همین دلیل به سکوها نزدیکتر شدم. ما بازی را کنترل کردیم. می‌دانستیم چگونه در دفاع از تکنیک‌ها استفاده کنیم. با فشار بالا خوب بازی کردیم. تیم ما روش‌ها زیادی دارد و رقبا نمی‌دانند چگونه می‌توانیم به آن‌ها حمله کنیم.

لامینه یامال؟

او به شکستن رکوردها ادامه می‌دهد، هر روز بالغ تر می‌شود و در مسیر تبدیل شدن به یک بازیکن بزرگ قرار دارد.

فابیان روئیز؟

اگر نام او فابین نبود، بی وقفه درباره او صحبت می‌کردید. او بازیکن کاملی است و می‌داند که چگونه همه چیز را همیشه به خوبی انجام دهد.

دلافوئنته: تمام اسپانیا به این تیم افتخار می‌کنند 2