سه‌شنبه 3 مهر 1403

دلخوری پی‌اس‌جی از نیمار: اگر برایت اینقدر می‌دهند برو!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
دلخوری پی‌اس‌جی از نیمار: اگر برایت اینقدر می‌دهند برو!

روزنامه اسپانیایی آ اس مدعی شد پاری سن ژرمن بعد از درخواست نیمار برای جدایی از این باشگاه قیمت مد نظرش برای واگذاری او را 150 میلیون یورو اعلام کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر گزارش‌های رسانه‌ای در فرانسه حاکی بود نیمار، ستاره برزیلی 31ساله پاری سن ژرمن، به مدیران باشگاه اطلاع داده که امسال تابستان خواهان جدایی است و می‌خواهد به بارسا برگردد. باشگاهی که نیمار در سال 2017 ترکش کرده بود تا راهی پی‌اس‌جی شود.

بعد از بالا گرفتن موج شایعات و گمانه‌زنی درباره وضعیت نیمار امروز روزنامه اسپانیایی آ اس مدعی شد پی‌اس‌جی به ستاره برزیلی‌اش اعلام کرده که او را با قیمتی کمتر از 150 میلیون یورو واگذار نخواهد کرد.

از طرف دیگر در گزارش آ اس اشاره شده که پاری سن ژرمن از پرداخت دستمزد سنگین نیمار راضی نیست و به همین علت حاضر است او را به صورت قرضی واگذار کند تا به این ترتیب دست‌کم از بار پرداخت دستمزدش شانه خالی کند. به همین علت است که بارسا به جذب دوباره ستاره برزیلی سابقش امیدوار شده است.

در کنار بارسلونا از چند باشگاه آمریکایی هم به عنوان مقاصد احتمالی نیمار نام برده شده است. هنوز مشخص نیست که آیا اینترمیامی، باشگاهی که امسال تابستان لیونل مسی و چند ستاره سابق بارسا مثل بوسکتس و جوردی آلبا را جذب کرده به دنبال به خدمت گرفتن نیمار هم هست یا نه.

معضل آینده نیمار برگ جدیدی در بحران امسال تابستان پی‌اس‌جی است. این غول فرانسوی از یک طرف سعی دارد همین امسال ستاره بزرگش کیلیان امباپه را بفروشد اما امباپه شخصا هیچ تمایلی برای ترک پی‌اس‌جی در تابستان جاری نداشته و اصرار دارد تابستان آینده به عنوان بازیکن آزاد این باشگاه را ترک کند. در میانه این بحران قصد نیمار برای جدا شدن اوضاع را در پاریس به کلی به هم ریخته است.

دلخوری پی‌اس‌جی از نیمار: اگر برایت اینقدر می‌دهند برو! 2
دلخوری پی‌اس‌جی از نیمار: اگر برایت اینقدر می‌دهند برو! 3