شنبه 28 مهر 1403

دلیل اصلی نیامدن نیکو به بارسا: فقط پول!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
دلیل اصلی نیامدن نیکو به بارسا: فقط پول!

به نظر می‌رسد که تنها دلیل ناکامی بارسلونا در جذب نیکو ویلیامز مربوط به مشکلات مالی این باشگاه بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، نیکو ویلیامز یکی از اولویت‌های اصلی باشگاه بارسلونا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال بود و مدیران این باشگاه تلاش زیادی برای به خدمت گرفتن او انجام دادند، اما در نهایت موفق نشدند که این بازیکن را جذب کنند و او همچنان به حضورش در اتلتیک بیلبائو ادامه داد.

کامیون باشگاه در جذب این بازیکن جنجال‌های زیادی را به همراه داشت و بسیاری معتقد بودند که او شخصاً تصمیم گرفته است که به حضورش در بیلبائو ادامه دهد و تمایلی به پیوستن به بارسلونا نداشته و اظهاراتی که از سوی مدیر برنامه او مطرح شد هم بیش از پیش به این شایعات دامن زد.

اما حالا روزنامه اسپورت مدعی شده است تنها دلیلی که این ستاره اسپانیایی در فصل جدید رقابت‌های لالیگا با پیراهن بارسا به میدان نمی‌رود، این است که باشگاه بارسا به دنبال مشکلات مالی و عدم رعایت قوانین فرپلی مالی تعیین شده از سوی یوفا و لالیگا قادر به جذب این بازیکن نبوده و شرایطش را نداشته است.

در واقع ویلیامز هیچ مشکلی با پوشیدن پیراهن بارسا نداشت، اما مدیران این باشگاه بودند که در فراهم کردن شرایط انتقال او موفق عمل نکردند و این بازیکن حالا باید منتظر پنجره تابستانی بعدی برای مشخص شدن تکلیف انتقالش به این باشگاه باشد.