سه‌شنبه 29 خرداد 1403

دلیل باخت را می‌دانم ولی اینجا نمی‌گویم / توخل قهر کرد: تقصیر اشتباهات فردی بود

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
دلیل باخت را می‌دانم ولی اینجا نمی‌گویم / توخل قهر کرد: تقصیر اشتباهات فردی بود

توماس توخل بعد از شکست به هوفنهایم و از دست رفتن نایب‌قهرمانی بایرن نشست خبری خود را نیمه‌تمام رها کرد.

به گزارش "ورزش سه"، مشخص بود که بعد از شکست 4-2 بایرن مقابل هوفنهایم و از دست رفتن نایب‌قهرمانی توماس توخل نشست خبری دشواری در پیش خواهد داشت.

سرمربی آلمانی با چهره‌ای سرد و ناراحت وارد سالن کنفرانس مطبوعاتی شد و در پاسخ به اولین سوالها چندین بار تقصیر باخت را به گردن اشتباهات فردی بازیکنان انداخت.

او مدعی شد در طول فصل تیمش بارها و بارها بازی‌ها را به اشتباهات فردی باخت و وقتی یک خبرنگار از او پرسید که آیا توضیحی برای این باخت‌ها داری، گفت توضیح دارد ولی آن را به صورت عمومی مطرح نمی‌کند. او سپس با حالت قهر از روی صندلی خود بلند شد و سالن کنفرانس مطبوعاتی را ترک کرد.

به اشتباهات فردی متعدد باختیم توخل: بازی را خیلی خوب شروع کردیم. پانزده یا بیست دقیقه عالی بودیم ولی بعد اشتباهات فردی شروع شد. نیمه دوم هم دقیقا همینطور بود. خوب شروع کردیم ولی اشتباهات فردی همه چیز را خراب کرد. بارها و بارها توپ را لو دادیم و با دست خودمان اجازه دادیم حریف به بازی برگردد. روی تک تک گلها خیلی بد دفاع کردیم و خودمان بازی را تقدیم آنها کردیم. یک بار دیگر در حالی باختیم که اصلا نباید می‌باختیم.

 در این فصل بارها و بارها باید با اختلاف می‌بردیم ولی باختیم

توخل: در اشتوتگارت می‌توانستیم با اختلاف شکست‌شان بدهیم ولی در اواخر بازی دو گل خوردیم و برد را دودستی تقدیم حریف کردیم. در هایدنهایم فرصت‌های عالی داشتیم که بازی را 3-0 یا 4-0 یا حتی 5-‌0 کنیم ولی 3-2 باختیم. امروز عینا همان اتفاق افتاد. بله، این اتفاقی است که این فصل زیاد برای ما افتاد. خیلی بیشتر از آنچه باید.

توضیحی داری که چرا یک بازی دیگر را اینطوری باختید؟ توخل: بله برایش توضیح دارم. ولی اینجا نمی‌گویم.

دلیل باخت را می‌دانم ولی اینجا نمی‌گویم / توخل قهر کرد: تقصیر اشتباهات فردی بود 2
دلیل باخت را می‌دانم ولی اینجا نمی‌گویم / توخل قهر کرد: تقصیر اشتباهات فردی بود 3