دوشنبه 7 آبان 1403

دل بارسایی‌ها لرزید / خطری که رفع شد: ژاوی هرگز خودش را نمی‌بخشید

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
دل بارسایی‌ها لرزید / خطری که رفع شد: ژاوی هرگز خودش را نمی‌بخشید

مصدومیت دیشب ژوائو، که البته جدی نبود، می‌توانست به قیمت از دست دادن ال‌کلاسیکو تمام شود و برخی معتقدند ژاوی بهتر بود به او از ابتدا دیشب بازی نمی‌داد.

به گزارش "ورزش سه"، قلب بارسایی‌ها دیشب و در دقیقه 75 بازی با شاختار لرزید. ژوائو به زمین افتاد و درخواست تعویض کرد، در حالی که کمتر از 72 ساعت به ال کلاسیکو باقی مانده بود و به نظر می‌رسید او نیز به فهرست مصدومان بارسلونا اضافه شده اما در نهایت به خیر گذشت و در پایان بازی اعلام شد ستاره پرتغالی مشکلی برای بازی برابر رئال نخواهد داشت.

ژوائو از زمانی که به بارسا پیوسته، در اغلب بازی‌ها ثابت بازی کرده و در شرایطی که تیم 6 مصدوم مهم دارد، استفاده از او به نوعی اجتناب‌ناپذیر است، اما مارکا نوشته که مربی کاتالان می‌توانست دیروز درمورد ژوائو احتیاط بیشتری به خرج دهد و در شرایطی که تیمش برای ال‌کلاسیکو با بحران مصدومیت روبرو است، ژوائو را از ابتدا برابر شاختار به زمین نفرستد.

از نگاه مارکا ژوائو می‌توانست در نیمه دوم و در صورت گره خوردن بازی به زمین برود یا ژاوی وقتی تیم در نیمه اول با دو گل پیش افتاد، ژوائو را برای نیمه دوم به زمین نمی‌فرستاد. اگر مصدومیت ژوائو جدی بود، شاید ژاوی هرگز خودش را به خاطر ریسک کردن روی او نمی‌بخشید.

دل بارسایی‌ها لرزید / خطری که رفع شد: ژاوی هرگز خودش را نمی‌بخشید 2
دل بارسایی‌ها لرزید / خطری که رفع شد: ژاوی هرگز خودش را نمی‌بخشید 3