چهارشنبه 4 مهر 1403

دل‌پیرو: کولیبالی مثل سیلوا در چلسی موفق می‌شود

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
دل‌پیرو: کولیبالی مثل سیلوا در چلسی موفق می‌شود

الساندرو دل‌پیرو، اسطوره سری آ، از پیوستن کالیدو کولیبالی به چلسی حمایت کرده و می‌گوید او می‌تواند به اندازه تیاگو سیلوا در لندن موفق باشد.

به گزارش "ورزش سه"، درحالی‌که این روزها شایعات درباره انتقال کالیدو کولیبالی، ستاره خط دفاع ناپولی به چلسی داغ است برخی از هواداران چلسی نگران سن و سال نسبتا بالای او هستند و می‌گویند ستاره سنگالی خرید خوبی برای تیم‌شان نیست.

اما الساندرو دل‌پیرو، اسطوره محبوب فوتبال ایتالیا، به حمایت از این انتقال پرداخت و گفت مدافع سنگالی ناپولی می‌تواند در صورت پیوستن به چلسی، به اندازه تیاگو سیلوا در این تیم موفق باشد.

همه خبرها حاکی از این است که انتقال کولیبالی به چلسی را باید قطعی بدانیم و تنها اعلام خبر رسمی این نقل و انتقال باقی مانده است. با اینکه بخشی از هواداران چلسی، کولیبالی را بهترین جایگزین برای آنتونیو رودیگر می‌دانند که امسال تیم‌شان را ترک کرد ولی بخشی دیگر از هواداران و تعدادی از کارشناسان، به دلیل سن نسبتا بالای ستاره سنگالی (31 سال)، به این انتقال با دیده شک و تردید نگاه می‌کنند.

الساندرو دل‌پیرو در گفت‌وگو با شبکه ESPN به دفاع از انتقال ستاره سنگالی ناپولی به چلسی پرداخت و گفت:" شک نکنید که این انتقال خوبی برای چلسی است. یک انتقال استثنایی. من قبول ندارم که سن کولیبالی می‌تواند مشکل‌ساز باشد. نه امسال، نه دو سال آینده و نه سه سال آینده.

کولیبالی مرد بزرگی است؛ یک فوتبالیست استثنایی و فوق حرفه‌ای. فوتبالیستی با فیزیک و آمادگی جسمانی بی‌نظیر. به نظر من هیچ نگرانی‌ای وجود ندارد و او برای چلسی خریدی عالی است".

دل‌پیرو: کولیبالی مثل سیلوا در چلسی موفق می‌شود 2
دل‌پیرو: کولیبالی مثل سیلوا در چلسی موفق می‌شود 3