یک‌شنبه 17 تیر 1403

دل یحیی از قائمشهر قرص شد (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
دل یحیی از قائمشهر قرص شد (عکس)

استقبال تماشاگران پرسپولیس از یحیی گل‌محمدی، آخرین مسافرت این فصل یحیی را دلپذیر آغاز کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از قهرمانی در مسجدسلیمان و قلعه‌حسن‌خان، حالا پرسپولیس و یحیی به قائمشهر رسیده‌اند و امیدوارند دوباره در دیداری خاجر از خانه قهرمانی خود را قطعی کنند. آنها تنها به یک برد نیاز خواهند داشت تا جام را بالای سر ببرد و برای پانزدهمین بار فاتح لیگ فوتبال ایران شوند.

روز گذشته در بدو ورود به فرودگاه ساری، طرفداران پرسپولیس اتوبوس حامل اعضای تیم را دوره و در حالی که سرود قهرمانی می‌خواندند، به سرمربی تیم و شاگردانش ابراز عشق کردند. آنها در حالی که در چند سانتی‌متری سرمربی تیمشان بودند، با اشاره دست علاقه خود به او را نشان دادند.

یحیی در صورتی که امروز نساجی را شکست دهد و جام قهرمانی را لمس کند، رای اعتماد برای حضور در فصل جدید روی نیمکت پرسپولیس را قطعا خواهد گرفت اما حتی در غیر این صورت نیز نتایج درخشان تیم او در سال جدید باعث شده تا تصویرش نزد هواداران پرسپولیس کاملا تغییر کند و او به یک چهره برنده تبدیل شود.

در صورتی که گل‌محمدی تا پایان قراردادش در پرسپولیس بماند، به اندازه مجموع علی دایی، افشین قطبی، حمید استیلی و افشین پیروانی تجربه کار در پرسپولیس را به عنوان سرمربی خواهد داشت.

نکته مهم در مورد او این است که باوجود چهره سرد و برخورد آرام، محبوبیت زیادی نزد طرفداران پرسپولیس کسب کرده و حالا با این استقبال پرشور خیال راحتی از ورزشگاه وطنی خواهد داشت.

دل یحیی از قائمشهر قرص شد (عکس) 2