سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403

دمبله فقط گل زدن کم دارد / توصیه به ستاره پی‌اس‌جی: گل بزن، توپ طلا بگیر!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
دمبله فقط گل زدن کم دارد / توصیه به ستاره پی‌اس‌جی: گل بزن، توپ طلا بگیر!

سرمربی رن توصیه‌ای جالب به عثمان دمبله داشت و گفت او اگر کمی در گلزنی موفق‌تر باشد توپ طلا خواهد گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، عثمان دمبله یکی از ستاره‌های تکنیکی فوتبال فرانسه است. او در دوران حضور در بارسلونا به دلیل مصدومیت‌های متعدد با انتقادهای زیادی مواجه بود ولی از زمان جدایی از این تیم و پیوستن به پی‌اس‌جی خبری از مصدومیتهای او نیست و دمبله به یکی از ستونهای تیم لوئیس انریکه تبدیل شده است.

در دیدار دیشب پاری سن ژرمن مقابل رن که با گل کیلیان امباپه با برتری 1-0 پاریسی‌ها به پایان رسید لوئیس انریکه برای اولین بار از دمبله در پستی متفاوت و نزدیک‌تر به مرکز استفاده کرده بود و او در این پست جدید بارها آرایش خط دفاعی حریف را به هم ریخت.

ژولین استفان، سرمربی رن، با ستایش از تکنیک خارق‌العاده دمبله مدعی است این ستاره فرانسوی شایستگی توپ طلا را دارد و اگر کمی برای گلزنی حریص‌تر باشد و چند گل به کارنامه‌اش اضافه کند بدون شک برنده توپ طلا خواهد شد.

استفان در این باره گفت:" مردم وقتی درباره عثمان حرف می‌زنند همیشه نقطه ضعف‌های او را می‌بینند و می‌گویند دائما مصدوم می‌شود و از این حرفها. ولی من عثمان را یک فوتبالیست استثنایی می‌دانم. دریبل‌های او، توانایی‌اش برای ایجاد فضاهای جدید واقعا استثنایی است. عثمان دمبله بدون شک شایسته توپ طلا است".

او در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" من او را بازیکنی استثنایی با نقاط قوت زیاد می‌دانم که در ترکیب با امباپه که علاوه بر تکنیک، شم گلزنی بالا هم دارد زوجی وحشتناک ساخته‌اند. اگر عثمان کمی گلزنی را هم به خصوصیاتش اضافه کند و کمی بیشتر گل بزند حتما برنده توپ طلا خواهد شد".

دمبله فقط گل زدن کم دارد / توصیه به ستاره پی‌اس‌جی: گل بزن، توپ طلا بگیر! 2