یک‌شنبه 6 آبان 1403

دهقان: رئیس جمهور آینده عینا به خواسته و مطالبه رهبری و مردم عمل کند + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع

حسین دهقان، رئیس بنیاد مستضعفان پس از شرکت در انتخابات و در گفتگو با خبرگزاری دانشجو، با اشاره به انتظارات از رئیس جمهور آینده، اظهار داشت: انتظار ما از رئیس جمهور آینده این است که عیناً به خواسته و مطالبه رهبری و مردم عمل کند. وی با تاکید بر اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات، افزود: میزان مشارکت و میزان رأیی که فرد منتخب کسب می‌کند، قاعدتاً بیانگر وحدت، انسجام و مطالبه جمعی جامعه است...

حسین دهقان، رئیس بنیاد مستضعفان پس از شرکت در انتخابات و در گفتگو با خبرگزاری دانشجو، با اشاره به انتظارات از رئیس جمهور آینده، اظهار داشت: انتظار ما از رئیس جمهور آینده این است که عیناً به خواسته و مطالبه رهبری و مردم عمل کند.

وی با تاکید بر اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات، افزود: میزان مشارکت و میزان رأیی که فرد منتخب کسب می‌کند، قاعدتاً بیانگر وحدت، انسجام و مطالبه جمعی جامعه است و این دستمایه قوی برای فردی است که انتخاب می‌شود تا به پشتوانه رأی مردم بتواند برنامه خود را دنبال و پیاده کند.

دهقان در پایان با توصیه به رئیس جمهور منتخب، گفت: توصیه به رئیس جمهور منتخب این است که از خدا بترسد و برای مردم کار کند.