جمعه 30 شهریور 1403

ده‌روسی دوباره خبرساز شد / طعنه به توتی: هیچکس مثل من تیفوسی رم نیست!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ده‌روسی دوباره خبرساز شد / طعنه به توتی: هیچکس مثل من تیفوسی رم نیست!

دانیله ده‌روسی، سرمربی رم، در صحبتهایی که طعنه به فرانچسکو توتی تفسیر شده می‌گوید مطلقا هیچکس به اندازه او روی جالوروسی تعصب ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، دانیله ده‌روسی، سرمربی رم، امروز در یک مصاحبه از ایجاد فضایی مثبت و دلگرم‌کننده در جالوروسی خبر داد و سعی کرد خودش را به عنوان یک مربی آرام که به دنبال ایجاد تنش نیست معرفی کند اما چند جمله در صحبتهای او خبرساز شد.

ده‌روسی ابتدا سعی کرد شایعات درباره عدم موافقت او با استخدام فلورنت گیسولفی به عنوان مدیر ورزشی جدید رم را تکذیب کند ولی با اینحال صحبتهای او نشان می‌داد شایعات چندان هم بی‌راه نبوده است. ده‌روسی گفت به دنبال ایجاد جوی مثبت در تیم و باشگاه است و حتی اگر او و مدیر ورزشی نتوانند زبان هم را بفهمند او به کار کردن با گیسولفی ادامه خواهد داد.

ده‌روسی از اواسط ژانویه و بعد از اخراج غیرمنتظره ژوزه مورینیو هدایت رم را به دست گرفت و در این مدت کارنامه قابل قبولی داشت و رم در نهایت با کسب رتبه ششم سری آ به فصل پایان داد. ده‌روسی با تیمش به نیمه‌نهایی لیگ اروپا هم رسید.

دانیله ده‌روسی در صحبتهای امروزش سعی کرد بار دیگر بر رمی بودن و عشق و علاقه متعصبانه‌اش به جالوروسی تاکید کند اما برخی جملات او خبرساز شده و طعنه زدن به همبازی سابقش و یکی دیگر از اسطوره‌های باشگاه، فرانچسکو توتی، تفسیر شده است.

سرمربی رم و ستاره سابق جالوروسی در این باره گفت:" من عاشقم. عاشق فوتبال و عاشق رم. اگر آن روزها که بازیکن رم بودم به عنوان بازیکن همراه تیم نبودم و هوادار بودم با ماشین خودم هر هفته 10 ساعت رانندگی می‌کردم تا در بازی‌های خارج از خانه تیم را تشویق کنم. من اینقدر تیفوسی رم هستم. باز هم می‌ویم هیچکس، مطلقا هیچکس به اندازه من عاشق رم نیست. نه هیچ بازیکنی و نه هیچ مربی‌ای".

ده‌روسی دوباره خبرساز شد / طعنه به توتی: هیچکس مثل من تیفوسی رم نیست! 2