دوشنبه 26 شهریور 1403

دوران جدید مانشافت با مگا موسیالا!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
دوران جدید مانشافت با مگا موسیالا!

64 روز پس از خروج تلخ از مرحله یک چهارم نهایی در یورو مقابل اسپانیا، قهرمان اروپا، آلمان در آغاز لیگ ملت‌ها، پیروزی 5-0 مقابل مجارستان را جشن گرفت.

به گزارش "ورزش سه،" مرد برجسته این بازی جمال موسیالا بود. ستاره بایرن روی چهار گل نفش کلیدی داشت تا در حد و اندازه جدیدی ظاهر شود. پس از استعفای بازیکنان مطرحی مثل کروس، گوندوگان، مولر و نویر اکنون آلمان دوران جدیدی را بدون قهرمانان جهان از سال 2014 آغاز می کند.

دو مورد اول وجود دارد: تراشتگن برای اولین بار شماره 1 رسمی دروازه آلمان است و کیمیش بازوبند را از نویر و گوندوگان به عنوان کاپیتان جدید تحویل گرفته است.

موارد دیگر هم جالب هستند. برای اولین بار از نوامبر 2021، آلمان در یک بازی با حداکثر دو بازیکن بایرن به طور همزمان بازی کرد. مورد دیگر جالب‌تر است؛ هاورتز که در مسابقات قهرمانی اروپا به عنوان مهاجم بازی می‌کرد، به پست گوندوگان رفت و فولکروگ به عنوان یک مهاجم در زمین حاضر شد.

در این بازی پایه و اساس ژرمن‌ها برای سال‌های پیش رو، به‌خصوص جام جهانی 2026 مشخص شد. آنها انرژی‌های تازه‌ای برای رسیدن به قهرمانی دوباره پیدا کرده‌اند و طرفداران این تیم قرار است بازی‌های جذابی را از ستاره‌های آلمانی تماشا کنند.

نمونه آن امشب بود. موسیالا و ویرتز به خوبی یکدیگر را در زمین پیدا می‌کردند و گل سوم و چهارم را برای یکدیگر ساختند. کریستف کرامر، کارشناس شبکه ZDF پس از بازی گفت:«بازیکنان خوب همیشه یکدیگر را پیدا می‌کنند و با هم کار می‌کنند. شما می‌توانید تشخیص دهید که وقتی آن دو صاحب توپ هستند، به دنبال یکدیگر می‌گردند. این دو فوق‌العاده هستند. نمایشی که آنها امروز نشان دادند در بالاترین سطح ممکن بود.»

دوران جدید مانشافت با مگا موسیالا! 2
دوران جدید مانشافت با مگا موسیالا! 3