شنبه 31 شهریور 1403

دوست صلاح علیه الاتحاد: دروغ نگویید!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
دوست صلاح علیه الاتحاد: دروغ نگویید!

دژان لوورن، ستاره سابق لیورپول و دوست صمیمی محمد صلاح، شایعات درباره پیوستن او به الاتحاد را تکذیب کرد.

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های عربستانی در یک موج جدید خبری مدعی نزدیک شدن محمد صلاح به الاتحاد هستند و حتی امروز بسیاری از آنها مدعی شدند توافق نهایی شده و ستاره مصری به زودی به تیم کریم بنزما می‌پیوندد.

اما این شایعات واکنش تند دژان لوورن، ستاره کروات سابق لیورپول، را به دنبال داشت. لوورن که از دوران بازی در لیورپول با صلاح رفاقتی صمیمی دارد این خبرها را تکذیب کرد و از کسانی که در حال پخش آنها هستنند خواست دروغ‌گویی را کنار بگذارند.

با اینکه از زمان جدایی دژان لوورن از لیورپول سه سال می‌گذرد اما در دنیای فوتبال کمتر کسی به اندازه او به این ستاره مصری نزدیک است.

پیش از این مدیر برنامه‌های صلاح، رامی عباس عیسی، هم شایعات درباره انتقال او به الاتحاد را تکذیب کرده بود ولی حتی بعد از تکذیب او هم شایعات در رسانه‌های عربی ادامه داشت. برای مثال الریاضیه، همان رسانه‌های که برای اولین بار خبر انتقال 70 میلیون یورویی صلاح را منتشر کرده بود، مدعی شد لیورپول مذاکرات رسمی درباره این انتقال را پذیرفته است.

دژان لوورن برای واکنش نشان دادن به این شایعات از توییتر استفاده کرد. ستاره کروات در پاسخ به پستی که مدعی شد صلاح به زودی مثل فابینیو راهی الاتحاد می‌شود نوشت:" دروغ نگویید".

گمانه‌زنی درباره آینده محمد صلاح حالا دیگر به رسانه‌های عربی محدود نیست و ساعتی پیش سایت اتلتیک هم اعلام کرد که الاتحاد واقعا برای جذب صلاح تلاش می‌کند و پیشنهادی به لیورپول ارسال کرده است.

دوست صلاح علیه الاتحاد: دروغ نگویید! 2