یک‌شنبه 1 مهر 1403

دو بار عقب افتادند اما برنده شدند؛/ لورکوزن 4-3 ولفسبورگ: فوق تخصص کامبک!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
دو بار عقب افتادند اما برنده شدند؛/ لورکوزن 4-3 ولفسبورگ: فوق تخصص کامبک!

بایرلورکوزن در یک دیدار تماشایی با نتیجه 4-3 از سد ولفسبورگ گذشت.

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب رقابت‌های هفته چهارم بوندس‌لیگا بایرلورکوزن میزبان ولفسبورگ بود و این دیدار تماشایی با برتری 4-3 شاگردان ژابی آلونسو به پایان رسید.

لورکوزن که در خانه بازی می‌کرد از ابتدا شاهد فشار زیاد سبزپوشان بود و خیلی زود گل دریافت کرد. نوردی موکلیه قصد داشت ارسال از سمت چپ روی دروازه لورکوزن را کنترل کند که به اشتباه در دقیقه 5 دروازه خودی را باز کرد.

این گل اگرچه نتیجه بازی را تغییر داد اما لورکوزن پا پس نکشید و حملاتش را آغاز کرد. دو تلاش از الکس گریمالدو و فلوریان ویرتز برای تغییر نتیجه اثری نداشت تا اینکه ویرتز در دقیقه 14 گل تساوی را به ثمر رساند.

ویرتز در یکقدمی ورود به محوطه جریمه با ضربه پای راست، بدون کنترل سانتر کوتاه گرانیت ژاکا، موفق شد دروازه ولفسبورگ را باز کند.

لورکوزن بعد از این گل میل بیشتری به تغییر نتیجه بازی داشت و در دقیقه 19 پاتریک شیک فرصت خوبی به دست آورد اما ضربه او از فاصله خیلی کم با تیرک عمودی دروازه به بیرون رفت.

بازی با فشار میزبان دنبال می‌شد که شیک یک بار دیگر در محوطه جریمه فرصت گلزنی داشت اما این بار شوت محکم او درست وسط دروازه مهار شد. تداوم این فشارها موجب شد که در دقیقه 31 لورکوزن به گل دوم برسد.

ارسال بلند ضربه کرنر الکس گریمالدو به تیر دوم با ضربه سر شیرجه‌ای یوناتان تاه همراه شد و او با غافلگیری مدافعان و دروازه‌بان، دومین گل لورکوزن را به ثمر رساند.

گل دوم لورکوزن پایان کار نبود و نیمه اول این بازی جذاب باز هم گل به همراه داشت. شاگردان ژابی آلونسو که رفته رفته در جریان بازی بیشتر به حرکات حریف مسلط می‌شدند خیلی زود غافلگیر شدند.

در دقیقه 37 بود که سباستین بورناو با ارسال کرنر یاکوب کامینسکی گل تساوی را به ثمر رساند و بار دیگر حریف خود را در این دیدار از برد دور کرد.

به نظر می‌رسید که لورکوزن بعد از زدن دو گل بتواند کنترل بازی را در دست بگیرد اما آن‌ها برای دقایقی روی حریف مسلط بودند و قبل از پایان نیمه اول بار دیگر از آن‌ها عقب افتادند.

روی اشتباه خط دفاعی لورکوزن، ماتیاس اسوانبرگ موفق شد به محوطه جریمه نزدیک شود و با شوت محکم خود توپ را به گوشه دروازه رسانده و تیمش را در دقیقه 45+1 به گل سوم برساند.

بازی برای لورکوزن در نیمه دوم متفاوت آغاز شد چرا که بازیکنان ژابی خیلی زود به گل تساوی رسیدند.

روی ارسال کرنر دقیق الکس گارسیا به درونی محوطه جریمه ولفسبورگ، پیه‌رو هینکاپیه با ضربه سر در دقیقه 47 سومین گل تیمش را به ثمر رساند.

در این بازی تماشایی لورکوزن بار دیگر نشان داد که هیچ تمایلی به شکست ندارد و پس از این گل تساوی، حملات منظمی را به سمت دروازه ولفسبورگ آغاز کرد.

در دقیقه 54 جرمی فریمپونگ فرصت خوبی برای گلزنی به دست آورد اما ضربه کم دقت او از بالای دروازه به بیرون رفت. سپس بازی برای دقایق در اواسط نیمه با برخوردهای فیزیکی بازیکنان دنبال می‌شد.

ژابی آلونسو برای تقویت خط حمله تیمش ویکتور بونیفیس را در دقیقه 67 به جای پاتریک شیک وارد زمین کرد. با این حال خروج اشتباه دروازه‌بان برای مهار توپ ارسال پشت مدافعان نزدیک بود به قیمت گل چهارم ولفسبورگ تمام شود. ضربه صالح اوزکان در دقیقه 73 از نزدیکی میانه میدان دقت کافی نداشت و با فاصله کم از کنار دروازه خالی به بیرون رفت.

با نزدیک شدن به دقایق پایانی بازی با برخوردهای بیشتری دنبال می‌شد که در نهایت یانیک گرهارت در دقیقه 87 از ولفسبورگ با دریافت کارت قرمز اخراج شد.

لورکوزن در دقیقه 90 اگر کمی خوش شانس بود ضربه ژاکا به گل تبدیل می‌شد اما ضربه کاپیتان سوئیسی با برخورد به تیرک عمودی به بیرون رفت. بازی 4 دقیقه وقت اضافه داشت که در این زمان لورکوزن به گل برتری رسید.

پس از اشتباه مدافعان در دفع توپ در محوطه جریمه ویکتور بونیفیس توپی که به دست آورده بود را با ضربه پای چپ در دقیقه 90+2 به گل تبدیل کرد و سکوهای ورزشگاه بای آرنا را به وجد آورد.

به این ترتیب لورکوزن در یک دیدار هیجان انگیز موفق به کسب سه امتیاز شد و با 9 امتیاز به رده دوم جدول صعود کرد. ولفسبورگ 3 امتیازی هم در رده سیزدهم قرار دارد.

دو بار عقب افتادند اما برنده شدند؛/ لورکوزن 4-3 ولفسبورگ: فوق تخصص کامبک! 2
دو بار عقب افتادند اما برنده شدند؛/ لورکوزن 4-3 ولفسبورگ: فوق تخصص کامبک! 3
دو بار عقب افتادند اما برنده شدند؛/ لورکوزن 4-3 ولفسبورگ: فوق تخصص کامبک! 4
دو بار عقب افتادند اما برنده شدند؛/ لورکوزن 4-3 ولفسبورگ: فوق تخصص کامبک! 5
دو بار عقب افتادند اما برنده شدند؛/ لورکوزن 4-3 ولفسبورگ: فوق تخصص کامبک! 6
دو بار عقب افتادند اما برنده شدند؛/ لورکوزن 4-3 ولفسبورگ: فوق تخصص کامبک! 7
دو بار عقب افتادند اما برنده شدند؛/ لورکوزن 4-3 ولفسبورگ: فوق تخصص کامبک! 8
دو بار عقب افتادند اما برنده شدند؛/ لورکوزن 4-3 ولفسبورگ: فوق تخصص کامبک! 9