دوشنبه 28 خرداد 1403

دو جام تاریخی لورکوزن به خانه رسید / جشن تاریخی ژابی و پسرانش زیر باران سیل‌آسا (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
دو جام تاریخی لورکوزن به خانه رسید / جشن تاریخی ژابی و پسرانش زیر باران سیل‌آسا (عکس)

بایر لورکوزن بعد از قهرمانی دیشب در جام حذفی، از دقایقی پیش در ورزشگاه خانگی‌اش دوگانه تاریخی را با هواداران جشن گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، بایر لورکوزن که دیشب در برلین موفق شد کایزرزلاترن را شکست داده و قهرمان جام حذفی بشود جشن اصلی قهرمانی را برای امروز نگه داشت تا در کنار هوادارانش به شادی بپردازد.

بازیکنان لورکوزن دیشب در هتل‌شان در شهر برلین جشن را شروع کرده بودند ولی در لورکوزن همه منتظر بودند تا تیم برگردد. آنها قرار بود یک جشن تاریخی را کنار هم تجربه کنند: دوگانه‌ای که در تاریخ باشگاه سابقه نداشت. تنها حسرتی که امروز بازیکنان و هواداران در آن مشترک بودند شکست مقابل آتالانتا در فینال لیگ اروپا بود. با اینحال جشن دوگانه هم لذتی فوق‌العاده داشت.

بالاخره انتظارها فرا رسید و امروز بعد از ظهر ورزشگاه خانگی لورکوزن با 40 هزار تماشاچی پر شد. ژابی آلونسو و بازیکنانش در حالیکه جامهای قهرمانی بوندس‌لیگا و جام حذفی را در دست داشتند وارد زمین شدند.

تنها کسانی که در این جشن قهرمانی شرکت داشتند 40 هزار نفر حاضر در استادیوم نبودند و پیش از ورود تیم به استادیوم بی‌آرنا حدود 60 هزار نفر در خیابانهای منتهی به ورزشگاه صف کشیده بودند تا در زمان عبور اتوبوس لورکوزن ستاره‌هایشان را تشویق کنند.

کاپیتان لوکاس هرادکی و جاناتان تا دو جام قهرمانی را وارد زمین چمن ورزشگاه کردند و روی سکویی رفتند که برای جشن قهرمانی آماده شده بود. هر دو جام بین تک‌تک بازیکنان دست به دست شد و در نهایت به ژابی آلونسو رسید تا او با ژستی قهرمانانه آنها را بالای سر برده و به هواداران نشان بدهد.

ابری که از ظهر امروز بر فراز شهر سایه افکنده بود ناگهان شروع به باریدن کرد تا تصاویری عجیب خلق شود. بازیکنان و هوادرانی خیس از بارش باران که تنها با لذت بردن از جشن قهرمانی‌های تاریخی تیم‌شان فکر می‌کردند.

دو جام تاریخی لورکوزن به خانه رسید / جشن تاریخی ژابی و پسرانش زیر باران سیل‌آسا (عکس) 2
دو جام تاریخی لورکوزن به خانه رسید / جشن تاریخی ژابی و پسرانش زیر باران سیل‌آسا (عکس) 3
دو جام تاریخی لورکوزن به خانه رسید / جشن تاریخی ژابی و پسرانش زیر باران سیل‌آسا (عکس) 4