شنبه 16 تیر 1403

دو حق و صد تکلیف!

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
دو حق و صد تکلیف!

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رضا غلامزاده، از فعالین جهادی و دانشجویی در پیامی به مناسبت شهادت رئیس جمهور در صفحه شخصی خود نوشت: 1. سه سال پیش، در چنین روز‌هایی و در شرایطی که کشور در حال طی کردن مسیر 10 ساله در خلاف جهت پیشرفت بود، پا در میدان انتخابات گذاشتی، تو آمدی و ما تکلیفمان شد که حامی تو باشیم. شاید اگر آن روز به میدان نمی‌آمدی و یا منتخب مردم نبودی، اکنون کنارمان...

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رضا غلامزاده، از فعالین جهادی و دانشجویی در پیامی به مناسبت شهادت رئیس جمهور در صفحه شخصی خود نوشت: 1. سه سال پیش، در چنین روز‌هایی و در شرایطی که کشور در حال طی کردن مسیر 10 ساله در خلاف جهت پیشرفت بود، پا در میدان انتخابات گذاشتی، تو آمدی و ما تکلیفمان شد که حامی تو باشیم. شاید اگر آن روز به میدان نمی‌آمدی و یا منتخب مردم نبودی، اکنون کنارمان بودی، ولی نه تو قرار داشتی و نه ما در حمایت از تو حق کوتاه آمدن. نمی‌دانم از اینکه رای ما به تو، زمینه ساز شهادتت شده خوشحال باشم یا ناراحت، ولی هر چه هست خوشحالم که آن روز به یک شهید رای دادم.

2. چند روز از انتخابات گذشته بود، ولی نتوانستی نیت خود را از شرکت در انتخابات مخفی کنی، گفتی که میخواهی جهاد سازندگی را احیا کنی؛ مسیر خدمت به محرومین جامعه را دوباره راه بیاندازی، پای مردم را به اداره کشور باز کنی.

سه سال تمام تلاش کردی و گفتمان نوکری مردم را به یاد همه مدیران آوردی، دیگر حرف از کار مردمی و حرکت جهادی، نقل هر جلسه و جمعی شده بود. تو به کمک آقای ما آمدی، سال‌ها بود که او حل مشکلات کشور را در رجوع به مردم و استفاده از توان آن‌ها در خدمت‌رسانی می‌دانست و این را از همه می‌خواست، حتی از ما که جوانکی بیش نبودیم.

باز هم این تو بودی که به میدان آمدی، و حقی را بر گردن ما گذاشتی، حقی بزرگتر که فقط با نوشتن نامت بر روی برگه رای پایان نمی‌یابد، این بار باید راهی که آغاز نمودی را قوی‌تر ادامه دهیم. این همان حقی است که تو بر ما داری و بدان که در تک تک کار‌هایی که می‌شود، همه لبخند‌ها که بر چهره محرومان می‌نشیند شریک هستی و ما همچنان محتاج یاری تو هستیم و میدانیم که می‌توانی و می‌مانی برایمان.