شنبه 16 تیر 1403

دو روز تا پایان فرصت مالک به متقاضیان / هیچ‌کس نساجی را نمی‌خرد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
دو روز تا پایان فرصت مالک به متقاضیان / هیچ‌کس نساجی را نمی‌خرد!

با وجود تصمیم رضا حدادیان مالک نساجی برای فروش امتیاز این باشگاه، هنوز هیچ متقاضی‌ای در این خصوص پیدا نشده است.

به گزارش "ورزش سه"، حدود دو هفته پیش بود که مدیران باشگاه نساجی مازندران از تصمیم قطعی رضا حدادیان مالک این باشگاه برای فروش امتیاز صحبت و اعلام کردند در این خصوص کوتاه نخواهند آمد.

در این خصوص باشگاه نساجی مازندران به طور رسمی اطلاعیه فروش امتیاز را نیز منتشر کرد و تا 15 تیرماه به متقاضیان خرید امتیاز نساجی فرصت داد تا درخواست های خود را به نشانی دفتر باشگاه ارسال کنند.

حالا در فاصله دو روز مانده تا مهلت ارائه شده برای ارسال تقاضای خرید باشگاه نساجی، هنوز هیچ خریداری برای این باشگاه پیدا نشده و مشخص نیست چه آینده‌ای در انتظار باشگاه نساجی است.

در روزهای گذشته مقامات استانی مازندران و شهری قائمشهر تلاش های زیادی برای راضی کردن رضا حدادیان مالک باشگاه به ادامه تیم‌داری انجام دادند اما او همچنان بر تصمیم خود برای فروش امتیاز باشگاه باقی مانده است.

مالک نساجی دو روز پیش با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال تصمیم قطعی خود برای فروش امتیاز این باشگاه را اعلام کرد. این در حالی است که بعید به نظر می‌رسد تا روز شنبه هم متقاضی‌ای برای خرید امتیاز نساجی پیدا شود!

با این شرایط مشخص نیست آینده باشگاه نساجی چگونه رقم بخورد و این باشگاه پرهوادار در فصل جدید چطور به فعالیت خواهد پرداخت.