شنبه 2 تیر 1403

دو ستاره ایتالیا مربی آلبانی را کلافه کردند!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
دو ستاره ایتالیا مربی آلبانی را کلافه کردند!

سیلوینیو، سرمربی تیم ملی آلبانی، می‌گوید تیمش در بازی مقابل ایتالیا کار سختی برای مهار جورجینیو و نیکولو بارلا داشت.

به گزارش "ورزش سه"، ایتالیا به میزبانی شهر دورتموند در دور گروهی یورو 2024 امشب به مصاف آلبانی رفت و با نتیجه 2-1 برنده شد.

ایتالیا پس از تنها 23 ثانیه روی اشتباه فدریکو دی مارکو گل خورد اما اندکی بعد ایتالیا با گل باستونی از روی کرنر (دقیقه 11) به بازی برگشت و سپس با بارلا با شوت از بیرون محوطه (دقیقه 16) نتیجه را به سود ایتالیا رقم زد تا در نهایت تیم لوچانو اسپالتی با کسب سه امتیاز بازی را به پایان برساند.

سیلوینیو، سرمربی آلبانی، پس از بازی به اسکای اسپورت گفت: "ما برای اولین بازی کمی استرس داشتیم، برای ما آسان نبود، این دومین تجربه حضور ما در جام ملت‌های اروپا است، ما تیم جوانی داریم. ما مقابل ایتالیا عملکرد بدی نداشتیم."

نتیجه؟

ما تا پایان در مسابقه رقابت می‌کردیم، مهار نیکولو بارلا و جورجینیو در خط میانی سخت بود اما در نهایت حتی به تساوی هم نزدیک شدیم. بازی آسانی نبود، ما مقابل تیم بزرگی بازی کردیم. ما به این فکر می‌کردیم که همیشه تا آخر در جریان بازی بمانیم، بازی تاکتیکی مقابل ایتالیا خیلی سخت است، می‌توانستم یک هافبک بیشتر به ترکیب اضافه کنم، اما به هر حال شکست می‌خوردیم. شروع مجدد برای ما خیلی سخت بود اما هرکسی که از روی نیمکت به زمین آمد خیلی خوب کار کرد.

دو ستاره ایتالیا مربی آلبانی را کلافه کردند! 2