سه‌شنبه 3 مهر 1403

دو شلیک به قلب گلرهای هموطن برای تساوی در برنابئو / رئال یک - منچسترسیتی یک: همه‌چیز به اتحاد کشیده شد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
دو شلیک به قلب گلرهای هموطن برای تساوی در برنابئو / رئال یک - منچسترسیتی یک: همه‌چیز به اتحاد کشیده شد!

دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین رئال مادرید و منچسترسیتی با تساوی به پایان رسید.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل فوتبال اروپا در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین رئال مادرید و منچسترسیتی برگزار می‌شود که نیمه اول این دیدار با تک گل وینیسیوس جونیور به پایان رسیده است.

در حالی که سیتیزن‌ها بازی را بهتر آغاز کرده و با چند شوت از راه دور توسط دی‌بروینه و رودریگو دروازه کهکشانی‌ها را تهدید کردند، استقامت کورتوا در لیگ قهرمانان ادامه‌دار بود و سنگربان بلژیکی حملات میهمان را دفع کرد تا فشار اولیه از روی شاگردان آنچلوتی برداشته شود.

در ادامه بازی بازیکنان رئال کم‌کم به شرایط مسابقه مسلط شده و برنامه‌های خود را اجرایی کردند و روی یکی از همین تاکتیک‌ها در رساندن توپ از کانال چپ به وینیسیوس، فوق ستاره برزیلی با شوتی تماشایی دروازه هموطنش ادرسون را باز کرد تا سانتیاگو برنابئو منفجر شود.

رئال مادرید کورتوا، کارواخال، آلابا، کروس، بنزما، مودریچ، کاماوینگا، والورده، وینیسیوس جونیور، رودریگو، رودیگر سرمربی: آنچلوتی

منچسترسیتی ادرسون، واکر، استونز، دیاز، آکانجی، رودری، گوندوگان، دی‌بروینه، برناردو سیلوا، گریلیش، هالند سرمربی: گواردیولا

شرح گل رئال مادرید یک منچسترسیتی صفر - وینیسیوس (دقیقه 36): فوق‌ستاره برزیلی رئال روی یک حمله سریع پس از دریافت توپ از کاماوینگا با شوتی ناگهانی از پشت محوطه جریمه به زیبایی دروازه ادرسون را باز کرد.

ویدئو: 300217

لحظات حساس دقیقه 50: روی یک ضدحمله با تشکیل مثلث مخوف مادریدی‌ها، بنزما فرصت باز کردن دروازه سیتی را از داخل محوطه جریمه داشت که ضربه این بازیکن پس از برخورد با مدافع سیتی راهی اوت شد. دقیقه 55: ضربه زمینی و پای چپ کوین دی‌بروینه از پشت محوطه جریمه توسط تیبو کورتوآی سرحال و آماده جمع شد.