سه‌شنبه 3 مهر 1403

دو گزینه پی‌اس‌جی جلوی پای امباپه با یک تضمین!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
دو گزینه پی‌اس‌جی جلوی پای امباپه با یک تضمین!

کیلیان امباپه وارد مذاکره با پاری سن ژرمن شده است و دو گزینه برای تمدید اقامتش در پایتخت فرانسه دارد.

به گزارش "ورزش سه"، امباپه وارد مذاکره با پاری سن ژرمن برای یک قرارداد جدید شده است زیرا این بازیکن 24 ساله قرار است حداقل یک فصل دیگر در این باشگاه بماند. با این حال، طبق گفته اسکای اسپورت، باشگاه اجازه ترک به عنوان بازیکن آزاد را در سال آینده به او نمی دهد و دو گزینه به او پیشنهاد داده است: او می‌تواند بند تمدید قرارداد را فعال کند که تا سال 2025 او را در پاری‌سن‌ژرمن نگه می دارد، یا یک قرارداد طولانی‌مدت جدید امضا کند. هر معامله احتمالی شامل یک بند فروش تضمین شده خواهد بود.

امباپه در اوایل تابستان به PSG اطلاع داده بود که این بند را فعال نخواهد کرد، که منجر به جنجالی طولانی مدتی شد و حتی به تهدید باشگاه به نیمکت نشینی او نیز رسید، تا اینکه مذاکرات با ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه، نظر بازیکن را تغییر داد. او اکنون در حال بازگشت مجدد به تیم سرمربی لوئیز انریکه است.

پاری سن ژرمن معتقد است امباپه با رئال برای پیوستن به این تیم در تابستان سال آینده توافق کرده است، اما اکنون به نظر می رسد که آنها باید مبلغ زیادی را برای خارج کردن او از پارک دو پرنس بپردازند. پاریس 250 میلیون یورو برای فروش امباپه قیمت‌گذاری کرده است.