دوشنبه 7 آبان 1403

دکو: نیمار برای ما زیادی گران بود!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
دکو: نیمار برای ما زیادی گران بود!

دکو، مدیر ورزشی بارسلونا، می‌گوید با وجود مذاکرات محدود با نیمار، این انتقال به دلیل هرینه زیاد برای بارسلونا شدنی نبوده است.

به گزارش "ورزش سه"، دکو، مهاجم سابق تیم بارسلونا، به تازگی به سمت مدیر ورزشی این تیم منسوب شده است و توانسته تا روابط و همکاری خوبی را با ژاوی سرمربی این تیم برقرار کند. او به تازگی هم نقش فعالی در انتقال احتمالی ویتور روکه، مهاجم برزیلی جوان به بارسلونا ایفا کرد. او در مصاحبه‌ای در مورد برنامه‌های آینده اش برای بارسلونا و همکاری با بقیه اعضای تیم صحبت کرده‌است.

آمدن روکه؟ " مدت زیادی است که می‌خواهیم او را به اینجا بیاوریم. اما باید با قوانین سازگار باشد. ما مشکلی از نظر مالی نداریم ولی قوانین فیرپلی مالی لالیگا باید رعایت شوند. خواهیم دید که چه زمانی به تیم ملحق می‌شود."

برنامه برای ساختن تیم؟ "خوشبختانه ما ژاوی را داریم که بارسلونا را به خوبی می شناسد. او به ما ثبات داد تا تیم بسازیم. ما فصل گذشته لیگ را بردیم و اکنون باید تعادلی برای رقابت در بالاترین سطح پیدا کنیم. او بهترین سرمربی برای این گذار است."

وضعیت رافینیا؟ "رافینیا فصل گذشته برای بارسا خیلی مهم بود، مخصوصا بعد از مصدومیت دمبله. او هم این فصل را خوب شروع کرد، اما متاسفانه مصدوم شد. ما روی او خیلی حساب می کنیم. می دانیم که او می تواند گل بزند و پاس گل بدهد."

ژوائو کانسلو و ژوائو فلیکس؟ " این بازیکنان هم به خاطر قوانین فیرپلی مالی قرضی آمدند. ایلکای گوندوگان و همه بازیکنان برای ما مهم هستند. عملکردمان در نقل و انتقالات عالی بوده است."

برگشتن نیمار؟ " رئیس خوان لاپورتا به تنهایی با ایجنت او مذاکره کرد. اما حقیقتا این انتقال گرانی بود و ما نمی‌توانستیم از پس حقوق او بر بیاییم. بازیکن فوق العاده‌ای است و می‌توانست با تیم جفت و جور شود اما برای ما شدنی نبود."

دکو: نیمار برای ما زیادی گران بود! 2