دوشنبه 11 تیر 1403

دیبالا پیراهن شیاطین سرخ را بر تن می‌کند؟

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
دیبالا پیراهن شیاطین سرخ را بر تن می‌کند؟

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، وضعیت پائولو دبیالا، مهاجم آرژانتینی آاس رم برای فصل آینده هنوز مشخص نیست و او با توجه درخشش در ترکیب این تیم به دنبال امضای یک قرارداد جدید با رمی‌ها است. دیبالا در تابستان 2022 به عنوان بازیکن آزاد با رم قراردادی سه ساله امضا کرد، قراردادی که بر اساس آن این مهاجم باید سالانه 6 میلیون یورو حقوق دریافت می‌کرد و با توجه به تفاهم ایجاد شده سال به سال...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، وضعیت پائولو دبیالا، مهاجم آرژانتینی آاس رم برای فصل آینده هنوز مشخص نیست و او با توجه درخشش در ترکیب این تیم به دنبال امضای یک قرارداد جدید با رمی‌ها است.

دیبالا در تابستان 2022 به عنوان بازیکن آزاد با رم قراردادی سه ساله امضا کرد، قراردادی که بر اساس آن این مهاجم باید سالانه 6 میلیون یورو حقوق دریافت می‌کرد و با توجه به تفاهم ایجاد شده سال به سال باید این رقم باید افزایش پیدا می‌کرد.

دیبالای 30 ساله در تلاش برای دستیابی به یک توافق جدید با رم است و با توجه به اینکه نقشی کلیدی در ترکیب رم دارد، نمی‌خواهد که دریافتی قراردادش کمتر از 7.5 میلیون یورو در سال باشد.

Calciomercato گزارش داد در صورت به توافق نرسیدن دیبالا با رم، گفته می‌شود منچستریونایتد یکی از تیم‌هایی است که مهاجم آرژانتینی را زیر نظر دارد. آنها 5 سال پیش به دنبال مبادله لوکاکو با دیبالا در یوونتوس بودند اما این تلاش به ثمر نرسید.

انتهای پیام /