یک‌شنبه 15 مهر 1403

دیدار تدارکاتی ایران و الجزایر؛ در آستانه توافق نهایی / شاگردان اسکوچیچ مقابل تیم دوم بلماضی؟!

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
دیدار تدارکاتی ایران و الجزایر؛ در آستانه توافق نهایی / شاگردان اسکوچیچ مقابل تیم دوم بلماضی؟!

در صورت توافقات نهایی، دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و الجزایر در دوحه صورت خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان برای آماده‌سازی رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر این روزها در شهر دوحه این کشور در حال برگزاری‌ست و بازیکنان دعوت شده به تیم ملی زیرنظر کادرفنی به مرور تمرینات خود می‌پردازند.

از آن جا که بازی با کانادا لغو شده و بازی با اروگوئه هم با تصمیم مستقیم دراگان اسکوچیچ برگزار نخواهد شد، در صورت توافقات نهایی بین فدراسیون فوتبال ایران و الجزایر، تیم‌های ملی فوتبال 2 کشور روز 22 خرداد در دوحه به مصاف یک‌دیگر خواهند رفت.

مدیران تیم ملی و فدراسیون کشورمان ورزشگاه نادی القطر را برای برگزاری این دیدار تدارکاتی انتخاب کرده‌اند اما برای قطعی شدن این موضوع، منتظر دریافت مجوز فدراسیون فوتبال قطر هستند.

این اتفاق در شرایط رخ خواهد داد که جمال بلماضی، سرمربی تیم فوتبال الجزایر صراحتاً تاکید کرده که در بازی مقابل ایران از بازیکنان اصلی‌اش بهره نخواهد برد. از این رو باید منتظر ماند و دید اسکوچیچ چرا و به چه علت بازی با ستارگان اروگوئه را به پای بازی با تیم دوم الجزایر سوزانده.

گذشته از چرایی و نحوه این بازی تدارکاتی، به علت تداخل زمانی بازی با تیم ملی فوتبال کنگو هم لغو خواهد شد تا فعلاً تنها دستاورد تیم ملی و فدراسیون فوتبال از این فیفادی، یک بازی دوستانه با احتمال برگزاری بیش از 90 درصد مقابل تیم دوم الجزایر باشد.

انتهای پیام /