شنبه 31 شهریور 1403

دیدار ستاره ناپولی با الگوی کودکی‌اش! (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
دیدار ستاره ناپولی با الگوی کودکی‌اش! (عکس)

ویکتور اوسیمن، ستاره نیجریه، در جام ملت های آفریقا و در آستانه بازی تیمش با ساحل عاج با قهرمان دوران کودکی خود دیدیه دروگبا دیدار کرد.

به گزارش "ورزش سه"، اوسیمن اولین بازیکن آفریقایی است که در فصل گذشته عنوان بهترین گلزن سری آ به دست آورد. او بعد از سپری کردن فصل جدید به شکلی نه چندان جالب با ناپولی مجبور شد این ماه برای شرکت در جام ملت های آفریقا فوتبال باشگاهی را از دست بدهد. این شامل بازی نیمه نهایی سوپرکاپ ایتالیا می شود، جایی که ناپولی امشب در ریاض با فیورنتینا دیدار می کند.

در عوض، اوسیمن در تیم نیجریه در مقابل ساحل عاج حضور دارد و این به معنای فرصتی برای او بود تا با ستاره مورد علاقه اش دروگبا دیدار کند و او را در آغوش بگیرد. آنها قبل از شروع بازی خوش و بش گرمی با هم کردند. اوسیمن بارها گفته است که چقدر به این ستاره سالهای قبل چلسی علاقه مند بوده و او را الگو قرار داده است. او در این باره گفت:" زندگی شگفت‌آور است، وقتی جوان‌تر بودم، هرگز مسابقه دیدیه دروگبا را از دست ندادم. تک تک حرکاتش را تقلید کردم و وقتی در بازی با دوستانم گل می زدم، شادی بعد از گلش را انجام می دادم.

شرکت در جام ملت ها در سرزمین مادری الگوی دوران کودکی من یک افتخار بزرگ است. من یک کودک اهل اولوسون بودم که رویاهای زیادی داشت، از جمله اینکه روزی قهرمان آفریقا شوم. احساس می کنم به شکلی خاص دروگبا را در دوران کودکی ام الگو قرار دادم."

دیدار ستاره ناپولی با الگوی کودکی‌اش! (عکس) 2